השוק

יוניליוור בצרות: פלורידה מפסיקה לרכוש מניות החל ממחר

בהתאם לדרישות הדד ליין שהוצב לחברת הענק, ביום שלישי, המדינה מהחוף המזרחי של ארצות הברית תפסיק לרכוש מניות של חברת האם של בן אנד ג'ריס העולמית, בשל ההחלטה שלא לאפשר מכירת הגלידות בכל שטחי ישראל
כפיר אדר |  4
בן אנד ג'ריס (צילום פלאש 90)
הדד ליין שהוצב ליוניליוור יפקע מחר (שלישי) כפי שפרסמנו ב-ice ומדינת פלורידה מהחוף המזרחי של ארצות הברית תפסיק באופן רשמי לרכוש מניות של החברה, כחלק מהחרם הכלכלי הנגדי לחברת הענק בעקבות החרם שלה דרך בן אנד ג'ריס למכור בשטחי יהודה ושומרון.
ג'ימי תיאו פטרוניס ג'וניור, מנהל הכספים הראשי של מדינת פלורידה, צייץ בעמוד הטוויטר שלו: "ישראל ופלורידה הן חברות אמת, כל ארגון, או גוף שמחרים את ישראל, לא יקבל דולר נוסף מכספי פלורידה". 
כזכור, מדינת פלורידה השקיעה עד היום כ-139 מיליון דולר, במניותיה של יוניליוור, השקעה  שתיפסק בעקבות החלטת חברת הבת בן אנד ג'ריס שלא למכור גלידה בשטחי ישראל. 
בשבועות האחרונים נוספו לרשימת המדינות שהטילו סנקציות על יוניליוור גם טקסס, אריזונה וניו ג'רזי. בנוסף מדינות נוספות מבין 35 המדינות שחוקקו חוקים כנגד פעילות BDS, שוקלות להטיל סנקציות כלכליות כבדות על החברה. בין היתר ניו יורק, אלינוי ומרילנד.
תגובת אבי זינגר, מנכ"ל ובעלי בן אנד ג'ריס ישראל מסר: ״מדינת פלורידה נכנסה גם היא לרשימת המדינות הפועלות בצורה ברורה ונחושה כנגד החרמת מדינת ישראל ואזרחיה. כבר לפני שלושה חודשים, הכריזה פלורידה כי היא בוחנת את האפשרויות המשפטיות כנגד חברת יוניליוור. כעת, לאחר בדיקה משפטית שאכן מתקיימת הפרה של חוק החרם, ועקב העובדה שהנהלת יוניליוור לא חזרה בה מהחלטתה.  החליטה פלורידה לעמוד לצד ישראל, להפעיל את חוק החרם, ולמשוך את ההשקעות מחברת יוניליוור. ובכך מוכיחה לעולם, כי גלידה  אינה חלק מפוליטיקה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה שעצוב שיהודים יזמו את החרם
    גרוס 10/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורת עוזרים מנוולים
    סגור
  • 3.
    הגיע הזמן שמישהו יתן בראש ל- BDS (ל"ת)
    בחור ת״א 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עלה להם ביוקר החרם
    מיקי 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילמנו לקח
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד!!!! (ל"ת)
    רמי 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור