השוק

כלל ביטוח: ירידה ברווח הרבעוני - מנהלת 268 מיליארד שקל

כלל ביטוח ממשיכה לצבור תאוצה, רגע לפני שמאבק השליטה בה יעלה מדרגה; החברה הרוויחה מתחילת השנה מיליארד שקל והיא שבר את השיא של עצמה עם נכסים מנוהלים בהיקף של 268 מיליון שקל
ניצן כהן | 
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים (צילום סיון פרג)
כלל ביטוח עוד מלקקת את פצעי הטלטלה הניהולית שעברה ועוד עשויה לעבור אם יחליט איש העסקים אלפרד אקירוב להשתלט עליה ולא ייבלם על ידי הפיקוח על שוק ההון או בית המשפט. אז בין בלגן אחד למשנהו נראה שהחברה מסתדרת מצוין כרגע.
מהדוחות הכספיים של כלל עולה כי מתחילת השנה החברה הרוויחה לא פחות ממיליארד שקל לעומת הפסד של 80 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הביצועים הטובים של החברה מתחילת השנה נבלמו ברבעון השלישי בו הרוויחה "רק" 248 מיליון שקל, לעומת רווח כולל לאחר מס בסך של כ-265 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. התשואה להון במונחים שנתיים ברבעון השלישי עמדה על כ-14%, לעומת שיעור של כ-19.8% בתקופה המקבילה אשתקד.
 
העליות בשוק ההון והשיפור בשוק העבודה (הפקדת כספים לפנסיה והשתלמות) הביאה את החברה לעלייה של כ-13% בהיקף הנכסים המנוהלים שהסתכמו ב-268 מיליארד שקל.
יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים: "החברה ממשיכה לעמוד ביעדי התוכנית האסטרטגית שלה, ואף מעבר לכך, לצמיחה מואצת תוך התייעלות בבסיס ההוצאות שלה, המובילים יחד לשיפור עקבי ברווח החיתומי.
"תקופת הדוח מתאפיינת בנתוני שיא, הן בגידול בהון החברה והן בהשגת תשואה להון במונחים שנתיים. אני גאה כי אנו מסיימים את הרבעון השלישי של שנת 2021 כשסך ההון המיוחס לבעלי המניות של החברה מסתכם בכ-7.32 מיליארד שקל, עלייה של כמיליארד שקל  בהשוואה להון בסוף שנת 2020".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה