השוק

הייקון בעסקה ראשונה בארה"ב; "העסקה תשודרג בשנה הבאה"

העסקה של הייקון אינה בהיקף גבוה במיוחד אבל מדובר בכניסה אסטרטגית לשוק האמריקאי; הייקון עוסקת בפיתוח מערכות שמזינות קרטון למכונות שמייצרות קרטון גלי; מנכ"ל החברה: "זו התקדמות משמעותית בהתפתחות החברה"
ניצן כהן | 
בורסה (צילום pixabay, pexels, freepik)
חברת הייקון נכנסת בעסקה ראשונה לשוק האמריקאי. מדובר אמנם בעסקה בסדר גודל כספי קטן יחסית אבל בחברה אומרים שמדובר בעסקה אסטרטגית שנותנת דריסת רגל ראשונה לחברה בשוק האמריקאי.
החברה חתמה עם חברת ענק אמריקאית על עסקה למכירת המערכת 'Beam2C non-stop' תמורת כ-2.5 מיליון דולר. כאמור, מדובר בעסקה ראשונה למכירת המערכת שמאפשרת ייצור ללא עצירה עבור שוק הקרטון הגלי.
 
שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות: "אנחנו מעדכנים היום על אבן דרך משמעותית כחלק מהתפתחות החברה והרחבת פעילותה. חתמנו על מכירה ראשונה של מערכת ה-Beam2C non stop שלנו שמתבצעת לחברת ענק אמריקאית בעלת מפעלי ייצור רבים ובהתאם אנו רואים פוטנציאל לרכישת מערכות נוספות מצד הלקוח.
"המערכת הנמכרת מאפשר ייצור ללא עצירה (stop-non) עבור שוק הקרטון הגלי ובכך מייעלת משמעותית את תפוקת הייצור. הזמנה זו בוצעה לאחר סדרת בדיקות מקיפה מצד הלקוח, כולל בדיקה מול לקוחות קיימים של החברה, ואנו רואים בה הבעת אמון בטכנולוגיה המתקדמת של הייקון וביכולתה לייצר ערך משמעותי ללקוחותיה".
אספקת המערכת תתבצע בשתי פעימות. עד סוף 2021 תספק הייקון ללקוח מערכת Beam2C וזו תשודרג במהלך 2022 ל-Beam2C non stop. התמורה הצפויה בגין המערכת היא של כ-2.5 מיליון דולר, מתוכם החברה צופה, כי סכום של כ- 2 מיליון דולר יוכר כהכנסות החברה כבר בשנת 2021.
עד כה מכרה הייקון מערכות  מסוג Beam  בטווח מחירים של 1.3 ל-2 מיליון דולר ומערכות מסוג Euclid בטווח מחירים של כ-600  אלף דולר עד 1 מיליון דולר, לדברי החברה, המערכת הנמכרת כעת היא ברף מחיר גבוה יותר ובעלות יכולות ייצור גבוהות יותר ותאפשר הכנסות משמעותיות יותר מחומרים מתכלים וחוזי שירות במהלך חיי המכונה.
מערכת ה- Beam2C non stop מאפשרת הזנת קרטון רצופה ללא צורך בהפסקת המכונה לצורך טעינת משטחי נייר, דבר שמייעל ומשפר בצורה משמעותית את תפוקת הייצור של סדרות ארוכות יחסית של אריזות מקרטון גלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה