השוק

פרטנר תוריד את מחירי החשמל? אבי צבי במהלך דרמטי

קבוצת פרטנר ורפק אנרגיה מודיעות על מיזם משותף לשיווק חשמל מוזל ללקוחות עסקיים. המיזם המשותף, תחת השם Power, החל לפעול במסגרת פיילוט ללקוחות עסקיים בעלי מונים חכמים

מערכת ice |  2
אבי צבי (צילום ינאי יחיאל)
במסגרת הרפורמה של רשות החשמל, שבישרה לפני כחצי שנה את עסקת סלקום-משק אנרגיה, יוצאת לדרך יוזמה נוספת, הפעם של פרטנר, עם רפק אנרגיה, שהודיעו היום (ראשון) על הקמת Power, מיזם משותף לאספקת חשמל ללקוחות עסקיים ברחבי הארץ, במודל שישלב לצד מחיר מוזל לאספקת החשמל, גם הצעות ערך מתחום תשתיות ושירותי התקשורת.
על פי הרפורמה מרבית החשמל בישראל לא ייוצר יותר על ידי חברת החשמל אלא גם באמצעות אנרגיות מתחדשות, ספקי החשמל יציעו פתרונות התייעלות אנרגטית והצעות ערך של חשמל משולבות עם תחומים אחרים. בקיצור: תחום החשמל יהיה תחרותי יותר, חדשני יותר ומשתלם יותר ללקוח.
המיזם המשותף הוכרז בהמשך לקבלת רישיון ממשרד האנרגיה לאספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים, ולאחר שפרטנר בחנה מספר מודלים לפיתוח פעילות בתחום החשמל. לפרטנר מעל 3 מיליון מנויים פרטיים ועסקיים, שעושים שימוש יום-יומי בשירותי התקשורת של החברה, בסלולר, באינטרנט ובטלוויזיה. מערך שירות הלקוחות, התמיכה הטכנית ונקודות המכירה והשירות ברחבי הארץ, הם תשתית מצוינת לפיתוח תחומי פעילות חדשים, בהם גם בתחום החשמל.
אבי צבי מנכ"ל קבוצת פרטנר, מסר: "פרטנר מחוללת תחרות בתחום תשתיות התקשורת המתקדמות בישראל, והיום אנחנו יוצאים לדרך עם מיזם חדש ומשותף עם רפק אנרגיה להפחית את ההוצאה החודשית של העסק על צריכת החשמל. הצמיחה העקבית של פרטנר בפעילות הסלולר והאינטרנט והמרווחים שמייצרת הרפורמה במשק החשמל, יאפשרו לנו להציע חבילות משולבות תקשורת וחשמל, עם התמקדות בצרכים הייחודיים של לקוחות עסקיים בשלב הראשון."
 
רן בוקשפן מנכ"ל רפק אנרגיה אמר: "פעילות 'המספק הווירטואלי', המאפשרת מכירת חשמל מוזל ללקוחות, הינה אבן דרך משמעותית במימוש אסטרטגיית התרחבות החברה ומהווה נדבך נוסף בשינויים העוברים על משק האנרגיה בארץ ובעולם.", והוסיף לומר: "אנו רואים את השותפות עם פרטנר כהזדמנות להרחבת השוק תוך יצירת יתרונות משמעותיים מהם ייהנו לקוחות המיזם. הבשלת השותפות העסקית עם פרטנר היא עדות ליתרונות ולמיצוב החברה בשוק התחרותי בו היא פועלת. אני משוכנע שהמובילות של שתי החברות בתחומן, יהפכו את המיזם למשמעותי בישראל, ללקוחות עסקיים ובעתיד גם ללקוחות פרטיים."
רפק אנרגיה המוחזקת על ידי ג׳נריישן קפיטל ורפק תקשורת ותשתיות, ביצעה מספר מהלכים משמעותיים ואסטרטגיים ונהפכה למובילת שוק בתחום ייצור החשמל. היכולות המוכחות והניסיון של החברה בתחום ייצור וסחר החשמל, כמו גם הידע המקצועי בעולמות המשלימים של אגירת אנרגיה יאפשרו, בשילוב עם יכולותיה של פרטנר, להשיא ערך הן ללקוחות רפק אנרגיה והן ללקוחות פרטנר.
פעילות Power החלה לפעול במסגרת פיילוט, במסגרתו יסופק חשמל ללקוחות עסקיים בעלי מונים חכמים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק אם החיבור למונה יהיה חוטי
    בוריס 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תכניסו לנו משדרים נוספים הביתה. רוצים מונה חכם? אין בעיה, תחברו אותו לרשת או תשתמשו בחיווט החשמל הקיים להעברת המידע.
    סגור
  • 1.
    הרבה יותר הגיוני
    אורי 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לצרוח יעדים מוזרים בתאריכים עתידיים שפוליטיקאים לקיימים לא צריכים לפרוע את השטרות שהם מפזרים, צריך לפתח מודל משולב. שיכלול שימוש מושכל ויעיל באנרגיות קיימות, מנגנוני חיסכון, כמו שעונים חכמים, מנועים בעלי נצילות הולמת יעדים לשימוש ועוד ועוד. מישהו צריך לבדוק בצורה מפוכחת אילו אנרגיות טובות וניתנות לניצול גם במבט עכשווי וגם במבט לעתיד. דוגמה ל"השתוללות" בעיני, הם קולטים סולריים שמנצלים שטחים עצומים בתפוקה נמוכה יחסית. הבעיה בעתיד תהיה כשהבלוף יתגלה, היא שהחברות שמחזיקות בשטחים אלו תסרבנה להחזיר אותם בנימוקים כאלו ואחרים. אני מגיש זאת כחומר למחשבה.
    סגור