השוק

סטפן מלול הוא איש העסקים שירכוש את בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעה כי סטפן מלול חתם על מזכר הבנות לקניית המועדון מידי משה חוגג. מלול יעביר לנאמנות מיליון דולר דמי רצינות אשר יישמרו אצל הנאמן עו"ד יצחק יונגר, איש העסקים הצרפתי-יהודי הוא הבעלים החדש של הקבוצה
אביחי דלאל |  3
אוהדי ביתר ירושלים (צילום פלאש 90)
בית"ר "גשם" ירושלים הודיעה היום (חמישי) כי איש עסקים היהודי-צרפתי, סטפן מלול, חתם על מזכר הבנות לקניית המועדון מידיו של הבעלים הנוכחי, משה חוגג. לפי הודעת בית"ר ירושלים, מלול ניפק לדרישת הנהלת המועדון את המסמכים הרלוונטיים וכעת יחלו הצדדים בהליך בדיקת נאותות מהיר אשר בסיומו צפוי להיחתם ההסכם הסופי.
מלול, איש עסקים יהודי צרפתי, יעביר לנאמנות סכום של מיליון דולר דמי רצינות אשר יישמרו אצל הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, וייכנס לבדיקת נאותות מהירה בנוגע למועדון. יש לציין כי כאשר העסקה תצא אל הפועל, מלול יקבל על עצמו את כל ההתחייבויות של המועדון.
  
שמות נוספים עלו בימים האחרונים על הרוכש, ביניהם לורנט לוי איש העסקים הצרפתי-יהודי וקבוצת רכישה אמריקאית נוספת ששמה נקשר לקבוצה, אך לבסוף כך התברר, מלול הוא זה שיזכה להיות הבעלים של בית"ר ירושלים. 
בשאר השנים האחרונות התחלפו ארבעה בעלי בית בבית"ר ירושלים. ארקדי גאידמק רכש 55% מהקבוצה בשנת 2005, בתחילת עונת המשחקים 2013/2014, אלי טביב רכש מהאוליגרך הרוסי לאחר הכרעת בית המשפט וסירובו של גאידמק למכור לטביב את הקבוצה. באוגוסט 2018, משה חוגג רכש את הקבוצה בתמורה ל-26.5 מיליון שקל, 18 מיליון שקל הלכו לאלי טביב ו-8.5 מיליון שקל שימשו להסדרת החובות של הקבוצה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ביתר
    אלירן אלימלך 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטוח יותר מהבעלים הסוכן סמוי שנשלח לפרק את ביתר משה חוגג בסך הכל הוא היה רק קוף ופדופיל אנס קוקסינל היה כל סמרטוט ציבורי
    סגור
  • 2.
    מרוקאי. שום דבר טוב לא ייצא ממנו. (ל"ת)
    סולי 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    מקווים לטוב.
    אמיגו 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוב החלפת בעלים שנעשת בקצב רציני אפשר לקוות רק לטוב. בנתים נהנה מקרש ההצלה הבעלים החדשים מלול זרק לנו.
    סגור