השוק

טסלה החלה לקבל תשלום בדוג'קוין, אבל אלו הסכנות האפשריות

ענקית הרכב הודיעה כי היא רשמית מקבלת תשלום בדוג'קוין וצירפה את האפשרות לשלם בדף ההזמנה דרך הארנק הדיגיטלי. אבל מה קורה אם בטעות משלמים סכום גבוה מדי או שמתחרטים לאחר שבוצעה ההזמנה?
מערכת ice | 
טסלה (צילום unsplash)
עכשיו זה רשמי וסופי, טסלה הוסיפה את האפשרות להזמין את הרכבים ולשלם עם המטבע הדיגיטלי דוג'קוין, כעת ניתן יהיה למצוא את סמל המטבע ליד כפתור "הזמנה" עבור תשלום באמצעות המטבע.
כדי לרכוש באמצעות דוג'קוין בחנות טסלה, תזדקקו ל"ארנק Dogecoin". ארנק זה הוא מכשיר, פלטפורמה, אפליקציה או תוכנה התומכים בהעברות הדוג'קוין. בעת ביצוע צ'ק-אאוט עם המטבע, עמוד התשלום יציג את "הכתובת" של ארנק Tesla Dogecoin הן בקוד אלפאנומרי והן בטופס קוד QR כדי שתוכל להתחבר לארנק Dogecoin שלך כדי להעביר את ה-Dogecoin. באחריות הרוכש לוודא שהמטבע מועבר לארנק Dogecoin של טסלה בצורה מדויקת.
 
כל מוצרי טסלה הכשירים יתומחרו בבירור בדוג'קוין. מחיר זה יכלול את כל המסים החלים. הטיימר בדף התשלומים יציג את משך הזמן שעומד לרשותך להשלמת התשלום. אם הזמן יפוג, יהיה עליך להפעיל מחדש את תהליך ההזמנה. אם תהליך ההזמנה יופעל מחדש, קוד האלפאנומרי או ה-QR שלך, כתובת ארנק Dogecoin ו/או מחיר דוג'קוין עשויים להתעדכן.
יש לשים לב כי אם הסכום השגוי של דוג'קוין יועבר, ההזמנה שלך עשויה להיות נתונה לביטול. אם הזמנה שולמה ביתר בדוג'קוין, סכום התשלום המופרז לא יוחזר לצורת התשלום המקורית. אגב, טסלה אינה יכולה לקבל תשלומים ממספר ארנקים עבור הזמנה אחת.
תדרש דקה אחת לדף התשלומים להתרענן לאחר שליחת תשלום הדוג'קוין שלך. אל תנסו לבצע תשלום חדש בזמן שהדף מתרענן. לאחר אישור התשלום דרך רשת דוג'קוין תקבל אימייל אישור הזמנה. ייתכן שיחלפו עד שש שעות עד שרשת דוג'קוין תאשר את התשלום של הרוכש. אם לא יתקבל אישור באימייל מטסלה, יש לפנות לספק הארנק הדיגיטלי. ייתכן שיהיה צורך לבצע מחדש תשלום.
לאחר ביצוע הזמנה באמצעות דוג'קוין כאמצעי התשלום, לא ניתן עוד לבטל אותה. כל רכישות בארנק Dogecoin הן במכירה סופית. לא ניתן להחזיר, להחליף או לבטל פריטים שנרכשו באמצעות זאת. לא ניתן להחזיר או להחליף פריטים שנרכשו באמצעות הדוג'קוין, המטבע היחיד שמקבלת החברה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה