השוק

ביקושי ענק: זה הסכום שהצליחה ג'נריישן קפיטל לגייס

קרן התשתיות והאנרגיה ג'נריישן קפיטל, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרת  אגרות חוב (סדרה ג') הצמודות למדד ומדורגות על ידי מעלות S&P בדירוג של 'il.A+
מערכת ice |  1
יוסי זינגר וארז בלשה (צילום אייל טואג)
קרן התשתיות והאנרגיה ג'נריישן קפיטל, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרת  אגרות חוב חדשה (סדרה ג'). בהנפקה נרשמו ביקושים גבוהים של כ-600 מיליון ש"ח, מתוכם בחרה הקרן לגייס בשלב המוסדי כ-490 מיליון ש"ח.
אגרות החוב מסדרה ג' צמודות למדד ומדורגות על ידי מעלות S&P בדירוג של 'il.A+' עם אופק יציב, כאשר מח"מ הסדרה הינו כ-6.9 שנים והקרן שלה נפרעת ב-10 תשלומים שווים בין השנים 2024-2033. השלב המוסדי ננעל במחיר של 96 אג', המשקף תשואה אפקטיבית של 1.5% (כולל עמלת התחייבות מוקדמת).
את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים אי.בי.אי, אפסילון חיתום, מנורה מבטחים חיתום ולידר הנפקות.
לדברי ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן קפיטל, "הביקושים הגבוהים להם זכינו בהנפקה, על אף התנודתיות המאפיינת בעת האחרונה את השווקים, מעידים על הבעת האמון של ציבור המשקיעים בפעילותה של הקרן ובהנהלתה – ועל כך תודתנו הרבה. תמורת ההנפקה תשמש לטובת מימון הפרויקטים שאנו מקימים והרכישות האחרונות שביצענו, ביניהן: רכישת השליטה בק.מ.מ מפעלי מיחזור, מתקן ההתפלה ותחנת הכוח באשדוד, מתקן ייצור החשמל מפסולת אורגנית באשכול, מתקן מיחזור אשפה בשפדן ומתקן אגירה שאובה בגלבוע".
 
ג'נריישן קפיטל הינה הקרן הסחירה הראשונה והגדולה בישראל בתחום התשתיות והאנרגיה. הקרן מנהלת פורטפוליו נכסים בהיקף מצטבר של כ-2.4 מיליארד ש"ח בתחומים הבאים: ייצור חשמל, אנרגיה מתחדשת, תחבורה, חלוקת גז טבעי, לוגיסטיקה, מים, שפכים ואיכות סביבה. בראש ג'נריישן קפיטל עומדים יוסף זינגר, המכהן כיו"ר פעיל, וארז בלשה, כמנכ"ל, אשר ייסדו את  הקרן, שניהם בעלי ניסיון ריאלי מוכח בניהול עסקים בתחום התשתיות והאנרגיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    123
    34 לעבודה 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מצוינת! ישר כוח
    סגור