השוק

החברה ש"המציאה" את העבודה מהבית מרוויחה – למרות החזרה למשרדים

סיסקו, ענקית התקשורת הארגונית שמספקת כבר שנים את שירות Webex המאפשר בין היתר עבודה מהבית, הציגה דו"ח רבעוני מצוין למרות שההכנסות מתוכנת העבודה מרחוק ירדו
יאיר מור | 
עבודה מהבית
ענקית החומרה והתוכנה לארגונים סיסקו פרסמה הלילה לפי שעון ישראל את הדו"ח שלה לרבעון השני של שנת הכספים 2022, שאותו סיימה ב-29 בינואר, והצטרפה לרשימה של חברות שמצליחות לנפץ את התחזיות למרות המשבר העולמי המתהווה.
הכנסות סיסקו מהיום האחרון של אוקטובר ועד יומיים לפני סוף ינואר עמדו על 12.7 מיליארד דולר – עלייה של 6% לעומת שנה קודם לכן ומעבר לתחזיות האנליסטים ל-12.65 מיליארד דולר; הרווח הנקי שלה עמד על 3.5 מיליארד דולר – עלייה של 6% לעומת לפני שנה; והרווח למניה הגיע ל-84 סנט – עלייה של 6% ומעל התחזיות ל-81 סנט.
 
מנכ"ל סיסקו, צ'אק רובינס, ציין כי רוב חטיבות החברה רשמו עליות משמעותיות: חטיבת הרשתות המאובטחות לארגונים הכניסה 5.9 מיליארד – עלייה של 7% וניפוץ של התחזית ל-5.78 מיליארד; החטיבה המטפלת ברשתות דור 5 וסיבים אופטיים הכניסה 1.32 מיליארד – עלייה של 42% וניפוץ הצפי ל-1.3 מיליארד; לעומת זאת, חטיבת העבודה ההיברידית, שאחראית בעיקר לשירות התקשורת Webex, הכניסה 1.07 מיליארד – ירידה של 9% ופחות מהציפיות ל-1.1 מיליארד.
"עדיין יש קשיים עם מוליכים-למחצה, המונעים מאיתנו להשלים ייצור של כמה ממוצרינו, וזה עדיין מהווה רוח נגדית לצמיחת ההכנסות שלנו למרות דרישה חזקה מאוד", אמר רובינס, וציין כי החברה הגיעה ל-14 מיליארד דולר של הזמנות לא ממומשות – קפיצה של 150% לעומת לפני שנה. הוא לא ידע לומר מתי ייפתר משבר האספקה – לעומת מנכ"ל אנווידיה, ג'נסנג הואנג, שאמר הלילה בהצגת דו"ח החברה כי הוא צופה שהמשבר יוקל מאוד במחצית השנייה של השנה.
לרבעון הנוכחי הציג רובינס ציפיות שעומדות בקו אחת עם אלו של האנליסטים.
מניית סיסקו עלתה ב-3.5% לאחר שעות המסחר, מה שצפוי להעלות את שווי החברה ביום המסחר הקרוב אל מעל 230 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה