השוק

תן ביס מעלה מחירים: האם בעלי המסעדות ינטשו אותה?

שירות המשלוחים של תן ביס הודיע כי יעלה את תעריפי הסליקה. בתגובה, שלחו להם עשרות מסעדנים הודעה זועמת ובה הצהירו כי יתנתקו מהחברה עד לשינוי המדיניות
מערכת ice |  3
תן ביס (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
שירות המשלוחים הפופולרי "תן ביס" שמנהל את מערך ההזמנות והמשלוחים לאלפי מסעדות בארץ, הודיע לאחרונה לבעלי המסעדות כי יעלה את תעריפי הסליקה באשראי. העלאה זו מגיעה לאחר מחירי עמלות שכבר העלו את זעמם של המסעדנים, ועשרות מסעדנים מודיעים היום כי יתנתקו מהשירות עד שישנה את המדיניות שלו.
איגוד המסעדנים אומר כי עמלות תן ביס למסעדנים עבור אכילה בישיבה הינה מינימום 6%, באיסוף טייק-אווי 10% ובמשלוח 27%. "מאות אלפי עובדי ההיי טק שמשתמשים בכרטיס תן ביס צריכים להיות מודעים לעמלה הגבוהה שגובה תן ביס מהמסעדנים" אמרו בארגון.
על פי הפרסום של כתבת כאן חדשות, דנה ירקצי, בתגובה להודעה על העלאת התעריפים, עשרות מסעדנים שלחו מייל חזרה לחברת תן ביס ובו ביקשו להתנתק מהשירות במידה והחברה לא תשנה את המדיניות שלה. אחד מבעלי המסעדות השיב להודעה של תן ביס: "נתחיל מזה שאתם לא שותפים שלי, ונסיים בזה שאם תעלו את המחיר אנחנו נפרדים לשלום."
 
בנוסף, המסעדות הודיעו ללקוחות שלהם על הפסקת שיתוף הפעולה, ואחת המסעדות תלתה שלט בכניסה אליה: "בשל הודעת חברת תן ביס על עליית עמלות בגין שימוש הכרטיס במסעדות, אנו נאלצים להודיע בזאת כי מעתה לא יכובדו יותר כרטיסי תן ביס אלא אם יהיה שינוי בהחלטתם."
מתן ביס נמסר כי: "אנחנו נמצאים בקשר ישיר ושוטף עם כלל המסעדנים ויחד נמשיך לתת את התמורה הטובה ביותר עבור לקוחותינו. עדכון התנאים המסחריים נובע מעלייה במחירי התפעול והפיתוח וגיוס כוח אדם לטובת הרחבת מוקדי השירות בחברה".

המייל של תן ביס ותשובת אחד המסעדנים (פרסום דנה ירקצי)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קואופרטיב משלוחים
    משה 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלף קטנועים מותאמים לחלוקה מחברת ליסינג על ידי כל המסעדות המעונינות בגוש דן ונגמר הספור כולל אפליקציה משותפת מה הבעייה כל משרד סטרטאפ מתאים ירים לכם את הפרויקט תוך חודש יעלה לכם הרבה פחות.
    סגור
  • 2.
    לא מבין למה איגוד המסעדנים לא מקים חלופה משלו
    גל 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עדיין ייצטרכו להשקיע בזה הוצאות, אבל מן הסתם פחות ממה שגובים מהם "תן ביס", "וולט", "סיבוס" וכל השאר.
    סגור
  • 1.
    כשגובים אחוזים ממחזור לא צריך להיות שינוי.
    משתמש לשעבר 03/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם החברה גובה אחוז קבוע מהמחזור אז ההתיקרות נכנסת כבר בחשבון, כי עם ההתייקרות עולה המחזור. העלאת אחוז הגביה הוא סתם חזירות שלא קשורה להתייקרות.
    סגור