השוק

דרמה באלבר: המנכ"ל עוזב במפתיע אחרי שנת שיא

אלבר שברה שיא הכנסות ורווחים בשנת 2021, ויחד עם דו"חות החברה גם צורפה ההודעה כי המנכ"ל אורן אלעזרא, אחיינו של הבעלים, עוזב את חברת הליסינג. הדירקטוריון מיהר כבר הבוקר לאשר את המחליף
מערכת ice | 
אורן אלעזרא
אורן אלעזרא, מנכ"ל אלבר במהלך שבע השנים האחרונות, הודיע על עזיבתו את התפקיד, ומייד במקומו מינו בחברה מחליף. ההודעה המפתיעה הגיעה יחד עם הדו"חות הכספיים שפורסמו אתמול.
בהתייחס להודעתו על סיום תפקידו אמר אורן אלעזרא: "לאחר 15 שנים בקבוצת אלעזרא,  מהן 7.5 שנים כמנכ"ל קבוצת אלבר אותה הצלחנו להוביל לשיאים חדשים של הצלחה ועוד 4.5 שנים כמנכ״ל  חב' אלעזרא החזקות, אני יוצא לדרך חדשה בתחושה של גאווה גדולה ומיצוי אישי ועצמי רב. בהזדמנות זו, אני מאחל הצלחה לדוד לנקרי, המנכ"ל הנכנס ומודה ליו"ר אלבר ובעליה, אלי אלעזרא על שיתוף הפעולה ועל כך שזכיתי לעבוד עם אדם מדהים ויוצא דופן כמוהו".
 
אורן אלעזרא, בן ה-39, הוא אחיינו של בעל השליטה באלבר - אלי אלעזרא. מי שיחליפו בתפקיד יהיה דוד לנקרי - ששימש כיועץ המשפטי הראשי של אלבר ב-6 שנים האחרונות וריכז את פעילות הפיתוח העסקי בקבוצה. דירקטוריון החברה אישר כבר הבוקר את מינויו של לנקרי.
כאמור, חברת הליסינג אלבר פרסמה את החלפתו של המנכ"ל במפתיע יחד עם הדו"חות הכספיים שהראו נתוני שיא לחברה. אלבר מסיימת את שנת 2021 עם הכנסות של 3.37 מיליארד שקל ורווח לפני מס שעמד על 170 מיליון שקל (לאחר מס 123 מיליון שקל) - נתונים המציגים עלייה של 73% ביחס לשנת 2020, ולמעשה שיא של כל הזמנים בהכנסות ורווחים.
 
יו"ר קבוצת אלעזרא ואלבר, אלי אלעזרא מסר כי "אני מודה לאורן על כך שכמנכ״ל  החברה, באחת התקופות המאתגרות של הכלכלה הישראלית,  תיפקד באופן יוצא דופן והצליח להוביל את החברה, למחוזות של הצלחה בלתי רגילה ושיא רווחיות היסטורי. אני מברך את דוד לנקרי, מנכ"ל אלבר הנכנס, אותו אני מכיר היטב מעבודה צמודה ב -6 שנים האחרונות, אני משוכנע שדוד לנקרי ימשיך להוביל את החברה  להצלחות נוספות ומרשימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה