שיווק ופרסום

אסף גרניט יככב בקמפיין אלבר, כמה ירוויח לשנה?

גם בתכניות וגם בפרסומות: השף אסף גרניט הצטלם לקמפיין החדש של קבוצת הרכב אלבר, קמפיין בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, בהובלת משרד הפרסום ראובני פרידן
מערכת ice |  2
אסף גרניט ואורן אלעזרא בצילומים לקמפיין (צילום אמנון חורש)
קבוצת הרכב אלבר בחרה בשף אסף גרניט כפרזנטור החדש שלה אשר יוביל את הקמפיינים  הפרסומיים של הקבוצה בשלוש השנים הקרובות.
אסף גרניט שנבחר להוביל את הקמפיין של אלבר תחת הכותרת "המתכון המושלם לרכב חדש",  מככב בימים אלו על המסך כשופט בתכנית הריאליטי החדשה "המסעדה הבאה" המשודרת ברשת 13. בעבר כיכב בתכניות משחקי השף , קרב סכינים ומהפכה במטבח. בבעלות גרניט קבוצת מחניודה, שבה מספר מסעדות ברחבי העולם ובהן מסעדת "שבור" בפריז שזכתה בשנה האחרונה בכוכב מישלן.
הצילומים לקמפיין נערכו אתמול ואת תוצאותיו צפויים לראות בקרוב במדיות השונות ברחבי ישראל. ע"פ הערכות גרניט במסגרת החוזה ישתכר גרניט מאות אלפי שקלים בשנה. בקמפיין שיעלה בקרוב יושקעו מעל ל-2 מיליון שקל. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום ראובני פרידן.
 
אורן אלעזרא מנכ"ל קבוצת אלבר אמר: "קבוצת אלבר התבססה בשנים האחרונות כקבוצת רכב המובילה בישראל. הבחירה בשף אסף גרניט, שהפך לשם דבר ברמה עולמית ומייצג ערכים של מצוינות, אמינות וגאווה ישראלית, מאוד טבעית בעיניי. אני שמח על שיתוף הפעולה עם פרזנטור שמבעד לתדמית המקצועית הבלתי מתפשרת שלו, מסתתר אדם אותנטי עם לב ענק ונתינה אשר תואמים את ערכי הקבוצה. אני משוכנע ששיתוף הפעולה בינינו יניב את המתכון המושלם בדרך הבטוחה של קבוצת אלבר לשיאים חדשים".
קבוצת אלבר עוסקת בליסינג תפעולי לחברות, בהשכרת רכב לזמן קצר, במכירת כלי רכב ובהעמדת אשראי צרכני, בעיקר לרוכשי כלי רכב. הקבוצה מחזיקה בצי רכבים של כ-37 אלף כלי רכב, כ- 100  מרכזי שירות ומכירה בכל רחבי הארץ והיא מעסיקה כ- 1,600 עובדים. כמו כן, אלבר היא היבואן הבלעדי בישראל להפצת מותגי האופנועים והדו-גלגליים:  "Harley Davidson" , Triuph"", "Daelim"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבטחתם ולא קיימתם
    יוסף 02/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא כתבתם בגוף הכתבה כמה הוא ירוויח לשנה, למרות שמהכותרת משתמע שנתון זה יופיע בכתבה
    סגור
  • 1.
    אלבר
    טל 01/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הפלא שהציבור נדרש לשלם כל כך הרבה לממן פרסומות ועוד הוצאות בזבזניות
    סגור