השוק

אקירוב לא מוותר, דורש מינוי שני דירקטורים נוספים לכלל

איש העסקים אלפרד אקירוב פנה במכתב דרישה לדירקטוריון כלל להתכנס ולמנות שני דירקטורים מטעמו
ניצן כהן | 
אלפרד אקירוב (צילום יחצ)
איש העסקים אלפרד אקירוב מעוניין להשתלט על כלל ביטוח, זה ידוע אבל אם הוא לא יכול לקנות מניות הרי שיעשה זאת דרך השתלטות על הדירקטוריון. אקירוב פנה הבוקר (רביעי) לדירקטוריון כלל ביטוח בדרישה להתכנס ולמנות שני דירקטורים נוספים מטעמו.
שני הדירקטורים אותם מבקש אקירוב למנות לדירקטוריון כלל הם אהרון פוגל, שהיה בעברו מנכ״ל משרד המשפטים, ודוד גרנות בעברו בנקאי בכיר.
 
כאן המקום לציין שבסביבת אקירוב אומרים כי בכוונתו להשביח את ההחזקה שלו בכלל ביטוח באמצעות שינוי הרכב הדירקטוריון אבל צריך לזכור היטב את פרשת לוקה שבגינה אקירוב החליט להשתלט על כלל ביטוח והתנגש עם ההנהלה המקצועית של כלל ועם הפיקוח על הביטוח.
גורמים בסביבת איש העסקים אלפרד אקירוב ניסו לאחרונה להרגיע את החששות מפני השתלטות שלו על כלל ביטוח ואמרו שבסך הכל הוא מתכנן את הפרישה שלו והדרך לעשות את זה ולשמור על ההון המשפחתי היא באמצעות רכישה של בנק או חברת ביטוח שמפוקחות כדבעי ואין מקום לטעויות שיגרמו לאובדן ההון המשפחתי.
 
האמירה של הגורמים בסביבתו של אקירוב אמורה להפחית את עוצמת החששות של כלל ביטוח, הפיקוח והציבור מההשתלטות שלו על החברה שנחשדת כניסיון להשתלט על תיק ההשקעות הענק של החברה. לא בטוח שהאמירה הזו משקפת את המציאות כהווייתה אבל לא ניתן לפסול אותה על הסף.
כרגע, יש לציין, תקנון כלל ביטוח קובע שניתן למנות 15 דירקטורים לחברה בעוד שכעת מונה מצבת הדירקטוריון 8 דירקטורים בלבד. מינוי של 2 דירקטורים מטעם אקירוב תביא את הדירקטוריון ל-10 חברים מה שלא אמור לשבש את העבודה השוטפת של החברה מחד. ומאידך לאפשר לבעל מניות גדול ייצוג בבורד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה