השוק

אדם נוימן נכנס לבורסה בישראל: הושלם מיזוג נרהטק ו-GOTO

איש העסקים המיליארדר אדם נוימן הוא אחד מבעלי המניות ב-GOTO ביחד עם שגריר ומשפחת אונגר; שווי החברה הממוזגת יהיה 158 מיליון דולר; החברה הממוזגת תעסוק בתחום כלי הרכב השיתופיים
ניצן כהן |  2
אדם נוימן (צילום יוטיוב TechCrunch)
איש העסקים, המיליארדר אדם נוימן נכנס לבורסה בישראל. היום הושלמה עסקת המיזוג בין נרהטק מדיה ל-GOTO גלובל שעוסקת בתחום התחבורה השיתופית. ההסכם יוצר למעשה מיזוג בהיקף של כ-158 מיליון דולר בין החברות. 
לאחר העסקה תעמוד לרשות GoTo קופת מזומנים משותפת של כ-25 מיליון דולר. שווי GoTo בעסקה עומד על כ-115.2 מיליון דולר. ושווי נרהטק בעסקה עומד על 42.8 מיליון דולר וכאמור משקף עסקה של כ-158 מיליון דולר. בין המשקיעים ב- GoTo, חברת התחבורה השיתופית קבוצת שגריר בשליטת DBSI, אדם נוימן ומשפחת אונגר.
 
חברת GOTO גלובל מוכרת יותר כמפעילת שירות קאר2גו ואוטותל שעוסקת בהשכרת רכבים לטווחי זמן קצרים מאוד. כלומר, החברה משכירה כלי רכב לפי נסיעה והיא למעשה חברת תחבורה שיתופית. 
איש העסקים והמיליארדר אדם נוימן השקיע בחברה בשנת 2020 10 מיליון דולר וקיבל שליש ממניות החברה. המיזוג למעשה הופך את ההשקעה שלו לסחירה ואף מציף לו ערך. 
במהלך חודש פברואר חתמו נרהטק ו-GOTO על הסכם למיזוג בין שתי החברות לפי שווי חברה של 120 מיליון דולר אולם הסכם זה היה לא מחייב והיה מעיין העלאה על הכתב הסכמות בסיסיות שאינן מחייבות את הצדדים. מטבע הדברים סוג כזה של הסכם אינו ראוי לדיווח או להתייחסות רצינית אבל הנה המקרה החריג בו ההסכם המוזר הזה הופך להסכם מחייב.
יש לציין כי בין ההסכם הלא מחייב להסכם המחייב הפחיתו בעלי המניות של GOTO את שווי החברה מ-120 מיליון דולר ל-115 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה שלמדנו על נוימן
    לירון 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לברוח מהשקעה בכל מיזם שלו
    סגור
  • 1.
    עלה והצלח אדם
    יעקב 04/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכל אוהדי הפועל פ"ת
    סגור