השוק

רומן אברמוביץ' לא בורח מהסנקציות: האי שהקפיא את נכסיו

המיליארדר הרוסי-ישראלי, שנחשב לאחד ממקורביו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, יצטרך להתמודד כעת עם הקפאת נכסיו באי הקטן ג'רזי, הסמוך לתעלת למאנש ונשלט ע"י הממלכה הבריטית
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ' (צילום ויקיפדיה/ DCwom)
עושה רושם שרומן אברמוביץ' לא מצליח לברוח מהסנקציות שמקיפות אותו מכל כיוון. כעת, גם האי הקטן ג'רזי, שממוקם בתעלת למאנש ושימש עבור המיליארדר הרוסי-ישראלי כמקלט מס הצטרף לסנקציות נגד מיליארדרים רוסים והקפיא את נכסיו של אברמוביץ'. 
מדובר על אי שנשלט תחת חסות הממלכה הבריטית, כאשר הרשויות בו הקפיאו את נכסיו של אברמוביץ', בשווי של מעל שבעה מיליארד דולר, כך דווח בבלומברג. אגב, אברמוביץ' עצמו שוהה בימים אלה בטורקיה.
 
ג'רזי משמש עבור מיליארדרים אירופאיים רבים כמקלט מס, זאת בשל הקרבה היחסית שלו לאירופה ולבריטניה בפרט. לאחר ההודעה הרשמית על הקפאת הנכסים של כל האוליגרכים שנמצאים באי, דווח כי ימשיכו החיפושים אחר נכסים נוספים ש"הוחבאו" באי הקטן. 
כזכור, עם פלישתה של רוסיה לאוקראינה לפני כחודש וחצי, הוטלו ע"י האיחוד האירופי סנקציות כבדות כנגד אנשי עסקים רוסים, בעיקר על כאלו המקושרים לנשיא ולדימיר פוטין, שכן אברמוביץ' נחשב לאחד האנשים היותר מקורבים לנשיא רוסיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה