השוק

רשת 13 פוצצה את המו"מ עם בריל: מה תהיה ההשפעה?

חודשיים אחרי הסיכום ביניהן על אתר דיגיטלי שירכז את המסחר של בריל, המו"מ עם רשת 13 הופסק ולא על הפרק יותר. שווי החברה המוערכת עמד על 133 מיליון שקל, כעת ייבחנו אופציות אחרות
מערכת ice |  2
שחר תורג'מן, ג'קי בן זקן (צילום יחצ, אסף לב, אינסטגרם/ ג'קי בן זקן)
חברת בריל, של האחים בוסקילה הודיעה היום (חמישי) באמצעות היו"ר שחר תורג'מן, על הפסקת המו"מ בין החברה לבין רשת 13, לגיבוש עסקה להקמת חברה משותפת שתרכז את פעילות הסחר המקוון של החברה והקבוצה.
ההודעה מגיעה בהמשך לדיווח מה-27 בפברואר, בעניין ניהול מו"מ בקשר לעסקה - מודיעה ומעדכנת בזאת החברה, שעל רקע החילופים שנערכו לאחרונה בהנהלת רשת 13 הודיעה זכיינית השידור לחברה על כך שהחליטה שלא להתקדם בשלב זה עם הליכי המו"מ בעניין העסקה.
 
בריל מסרה כי בנסיבות אלו, הליכי המו"מ הנ"ל הופסקו, וכעת העסקה עם רשת 13 אינה עומדת עוד על הפרק מבחינת החברה. המיזם האלקטרוני המשותף בין הצדדים לא ייצא אל הפועל, כאשר זה היה אמור לרכז את פעילות הסחר של החברה.
שווי החברה המשותפת שנקבע לצורך המיזוג עומד על 133 מיליון שקל כשרשת 13 תקצה זמן מסך לחברה החדשה בהיקף כספי כולל של 33 מיליון שקל. במסגרת העסקה החדשה יקימו בריל ורשת 13 חברה משותפת שרשת 13 תחזיק בכ-25% ממה ובתמורה להקצאת המניות היא תעמיד לטובת החברה המשותפת זמן מסך בשווי כספי כולל של 33.3 מיליון שקל. ביתרת המניות תחזיק רשת בריל שבעלי המניות שלה הם: משפחת בוסקילה עם החזקה של כ-43% וג'קי בן זקן עם החזקות של כמעט 24% מהחברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יו״ר הכי שקרן ולא אמין שיש (ל"ת)
    רמי 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 1.
    עשו בשכל לא מתעסקים עם אנשים שקרנים לא ישרים (ל"ת)
    דני 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור