השוק

הג'וב במאות אלפי שקלים ממתין: אלו המועמדים לדירקטוריון לאומי

הליך בחירת תפקיד הדירקטור בבנק לאומי מגיע לישורת האחרונה עם חמישה מועמדים סופיים לקבל את התפקיד ששווה שכר שמן ותנאים מפנקים
מערכת ice |  1
בנק לאומי (צילום Magma Images)
הוועדה למינוי דירקטורים בתאגידים בנקאיים, הפועלת מכוח חוקי הבנקאות והמציעה מועמדים לכהונת דירקטורים בתאגידים בנקאיים ללא גרעין שליטה, הודיעה על רשימה של חמישה מועמדים מטעמה לכהונת דירקטורים בבנק לאומי לצורך בחירה לשנת 2022.
חמשת המועמדים מטעם הוועדה יעמדו לבחירה באסיפה הכללית של הבנק, האמורה לבחור מתוך הרשימה שלושה דירקטורים על פי החלוקה הבאה: דירקטור אחד במעמד דירקטור חיצוני על פי חוק החברות, ושני דירקטורים במעמד דירקטור שאינו דירקטור חיצוני. השכר כמובן לזוכה במשרה הוא מאות אלפי שקלים בשנה כשהשכר יכול לתפוח לפי כמות ההשתפויות בישיבות דירקטוריון.
 
בקטגוריה של דירקטור חיצוני על פי חוק החברות: המועמדים הם דן ללוז, צבי נגן, בקטגוריה של דירקטור שאינו דירקטור חיצוני המועמדות הן אסתר אלדן, אסתר דומיניסיני ושלומי אירית.
לאחר מיון המועמדויות שהוגשו, בשים לב לתנאי הכשירות הקבועים בדין, ולשיקולי התאמה בהתחשב בצרכי הבנק, ראיינה הוועדה 14 מועמדים. מתוך המועמדים שרואיינו, הרכיבה הוועדה את הרשימה שהועברה לידי הבנק. בחירת מועמד מבין המועמדים לעיל כפופה לעמידה בתנאים המוקדמים הנדרשים על פי הוראות הדין, ככל שייקבעו תנאים כאלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דירקטוריון לאומי
    חסן 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הג'וב מיועד למקורבים פריבלגים מהמילייה הנכון של """"האצולה הישראלית """"השחיתות בהתגלמותה
    סגור