השוק

לאומי מצטרף למלחמה על עמלות המט"ח באתרי סחר

בנק לאומי יאפשר לבצע המרת מט"ח באמצעות כרטיסי האשראי שהוא מנפיק בכך מקווים בלאומי להגדיל את הרווחיות מרוכשים באתרי סחר בינלאומיים
ניצן כהן | 
חנן פרידמן, מנכ"ל בנק לאומי (צילום Magma Images, אורן דאי, pixabay)
בנק לאומי מצטרף לתחרות על עמלות המט"ח. הבנק השיק שירות דיגיטלי חדש עבור נסיעות לחו"ל, רכישות און-ליין באתרים בחו"ל ומסחר בניירות ערך זרים. בלאומי אומרים כי מטרת השירות הייחודי היא להפחית עד 50% מעמלת ההמרה בעת חיוב כרטיס האשראי בדולר או באירו. 
למעשה השירות של לאומי יאפשר לרכוש בכרטיס האשראי של הבנק באתרי מסחר בינלאומי ואת רכישת המט"ח לבצע באמצעות הבנק ולא באמצעות חברת האשראי או ספק כמו paypal, אפל פיי וכן הלאה. 
 
בנק לאומי יקשר את כרטיס האשראי אוטומטית לחשבון המט"ח. אם הלקוח אינו מחזיק חשבון כזה, הוא ייפתח עבורו אוטומטית וכאמור יקושרו אליו כרטיסי האשראי הרלוונטיים. כך כאשר תתבצענה עסקאות בדולר או באירו באמצעות כרטיס אשראי של לאומי, במהלך שהייה בחו"ל או בקנייה און ליין באתר זר- יחוייב חשבון המט"ח בסכום הקניה ללא עמלה. אם לא קיימת יתרה בחשבון המט"ח, השירות יבצע המרה אוטומטית מחשבון השקלים בעמלת המרה של 1.5%.
שמוליק ארבל, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי: "אנחנו רואים חזרה של הישראלים לטיסות לחו"ל, לצד המשך מגמת הרכישות און ליין באתרים זרים. לכן, החלטנו להשיק את השירות החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה