השוק

דרמה בשופרסל: הדירקטוריון הדיח את המנכ"ל עופר בלוך

לאחר שחזר בסערה לראשות שופרסל, יו״ר החברה איציק אברכהן מעלה הילוך, וכעת קיבל את אישור הדירקטוריון להדיח את המנכ"ל עופר בלוך. בין השניים משקעים קודמים

מערכת ice |  1
עופר בלוך מנכ"ל שופרסל הנכנס (מימין), יצחק אברכהן מנכ"ל שופרסל היוצא (משמאל) (צילום יוסי וייס, יונתן זידל ויוסי אלוני פלאש 90)
יו"ר שופרסל איציק קיבל היום (חמישי) אור ירוק מדירקטוריון החברה להדחת המנכ"ל עופר בלוך.
כזכור, הבוקר פורסם בכלכליסט כי דירקטוריון שופרסל ידון באפשרות פיטוריו של המנכ"ל הטרי עופר בלוך, שנכנס לתפקיד לפני כחודשיים. היו"ר איציק אברכהן מעוניין לקבל את הסמכת הדירקטוריון לעריכת שימוע לבלוך שמונה לתפקיד על ידי היו"ר הקודם, יקי ודמני.
נודע כי אברכהן לא מאמין כי לבלוך היכולת והכישורים להוביל צמיחה בשופרסל, לאור הבלגן הניהולי שאפיין את החברה בשנה האחרונה. בין השניים גם ישנם משקעים נוספים בעקבות הדברים שאמר בלוך כנגד אברכהן (לפני ששב לחברה כיו״ר). 
 
בימים האחרונים בלוך העביר מסרים בניסיון להשפיע על אברכהן להשאירו בתפקיד, אם כי נראה כי מאמצים אלה העלו חרס. 
אברכהן זוכה לאמון רב מהגופים המוסדיים כשנבחר ליו"ר יחד עם קבוצת הדירקטורים שנבחרה עמו, ואותם הגופים ידעו מראש כי בכוונתו להדיח את בלוך. בלוך עצמו שוקל להיאבק בהדחה המסתמנת, גם באמצעות הליכים משפטיים אם הדברים יגיעו לכך. המועמד המוביל המסתמן להחלפת המנכ"ל הוא אורי וטרמן, מנכ"ל רשת הפארם Be שבבעלות שופרסל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה טוב כאן ???
    אורני 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שמדינת ישראל מתפרקת מנכסיה אין יושרה תייקונים שודגים את אוצרות המדינה הצבא מגייס מרגלים רוצים ראש ממשלה מושחת אז אני מעריך מדינת ישראל תעלם עוד 30 שנה
    סגור