השוק

פרופדו נכנסת לבורסה בזמן מצוין: תנסה להנפיק מניות בשבוע הבא

פרופדו היא חברת סטארט-אפ שתנסה להנפיק בשבוע הבא מניות בפעם הראשונה; החברה עוסקת במערכות מידע למתווכי נדל"ן לאחר שפיתחה מערכת מעניינת וחתמה על הסכם בלעדיות עם לשכת המתווכים
ניצן כהן |  1
פלג דוידוביץ (צילום מקסים דינשטיין)
חברת פרופדו נכנסת לבורסה בזמן טוב במיוחד. האווירה בימים האחרונים בשוק טובה ולחברה עצמה יש פיתוח מעניין. בין בעלי המניות שלה נמצאים אמפא ודוראל והיא מעוניינת לגייס סכום זניח יחסית של 16 מיליון שקל, אך על הדרך היא תסחיר את המניה.
אם כן, מדובר בחברה שהיא סוג של סטארט-אפ עם פיתוח מעניין מאוד. החברה פיתחה תוכנה שמיועדת למתווכי נדל"ן. למעשה קימות מערכות מהסוג הזה בארה"ב אבל כאן מדובר בגיור ופיתוח נוסף של מערכת אליה מעלה מתווך נדל"ן את הדירה שקיבל לתווך אותה וכך יודע כל מתווך אחר שהדירה/ הנכס נמצאים כבר בבלעדיות אצל מתווך אחר וכך נמנעות הונאות וכן הלאה.
 
המערכת לוקחת את עולם התיווך שלב אחד קדימה וכך למעשה לאחר שהמתווך הכניס את הנכס אליה, באמצעות כלי בינה מלאכותית היא מצמידה לו נתונים מרשות המסים, רשות מקרקעי ישראל, מנהל התכנון וכן הלאה כך שהמתווך רואה מידע רחב ככל הניתן על הנכס, מה שמקל עליו בשיווק ובלל מקל עליו להעריך את מצבו של הנכס יותר טוב, עם יותר מידע וכן הלאה.
מעבר לכך, המערכת מאפשרת למתווכים להשתלב בעסקה. כלומר אם מתווך קיבל לידיו נכס ומתווך אחר רואה את הנכס ויודע שיש לו קונה הוא יכול לייצר קשר למתווך השני ולייצר עסקה משותפת כשל התהליך מתועד.
פרופדו חתמו כחלק מתהליך ההקמה והפיתוח על הסכם בלעדיות על לשכת המתווכים בישראל וזה מעניין כי הלשכה הופכת לגורם משמעותי בחיים של מתווכי הנדל"ן בישראל והיא יכולה להיות זרוע שיווקית מעניינת עבורם.
ההנפקה יוצאת לדרך בשבוע הבא ומי שיוביל אותה תהיה רוסריו חיתום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה
    רן 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה רבה לחברה ולאנשיה הנפלאים
    סגור