השוק

אינטל תשלב את מערכות האוטו-טק של סיפיה בהודו

המערכת של סיפיה מנטרת את סביבת הנהג והיא תצורף למערכת של אינטל שמטרת את חוץ כלי הרכב; באופן תיאורטי, שילוב שתי המערכות יביא את רמת הבטיחות בנהיגה למקסימום שניתן כרגע, בדרך לנהג אוטונומי
ניצן כהן | 
אינטל (צילום vecteezy ,Magma Images)
אינטל עושה צעד נוסף לקראת העולמות של הניהגה האוטונומית. היום הודיעה החברה שתשתף פעולה עם סיפיה הישראלית ותשלב את המערכות שלה במערכות של אינטל בהודו.
חברת אוטו-טק סיפיה מפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים, החברה כאמור, תשתף פעולה עם אינטל הודו בשירותי Intel Onboard Fleet Services, פתרון SaaS בטיחותי ומקיף המיועד לציי רכב מסחרי בהודו. מוצר ה- Cipia-FS10 של סיפיה יוסיף אפשרויות ניטור נהג לפתרון ה-  SaaS  של אינטל. הטמעות ראשונות של המוצר כבר החלו בציי רכב מסחריים מובילים בהודו.
 
Cipia-FS10 הוא פתרון חומרה ותוכנה המציע מערכת וידאו-טלמטריה מתקדמת לניטור סביבת הנהג, עבור תעשיית הציים המסחריים בשוק ה-Aftermarket. פתרון ה-  Cipia-FS10 עושה שימוש בראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית (AI) בכדי לנטר את מצבו של הנהג מאחורי ההגה בזמן אמת, זיהוי הנהג, זיהוי של עייפות, הסחות דעת ופעולות מסכנות חיים בנהיגה כגון החזקת טלפון, ואי שימוש בחגורת בטיחות.
Intel Onboard Fleet Services הוא השירות של אינט לניהול ציי רכב בטיחותי ומתקדם המתמקד בציי רכב מסחריים בהודו. באמצעות שימוש בבינה מלאכותית, ה-Onboard Fleet Services מגנה על ציי רכב וכן מספקת פתרון המשפר את היעילות התפעולית ומקנה יתרון עסקי אמיתי. הפתרון משלב מערכות מתקדמות לניטור חוץ הרכב ((ADAS, טלמטריה ומערכות לניטור נהג (DMS) במטרה לאפשר ניהול ציי רכב בטוח ויעיל יותר.
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה, מסר: "שיתוף הפעולה של סיפיה עם אינטל הודו מהווה אבן דרך חשובה לבטיחות רכבים מסחריים. יחד, אנו פורשים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר במטרה להגן על חברות ציי הרכב השונות, הנהגים וכל אדם הנמצא על הכביש. אנו ערוכים להביא את הפתרון שלנו לציי רכב מסחריים נוספים בהודו במטרה לספק חוויה בטוחה יותר לנהגים ולכל משתמשי הדרך ברחבי המדינה".
קישור רמיסטי, סגן נשיא ומנכ"ל בקבוצת פתרונות ושירותים ורטיקאליים באינטל: "אינטל שמחה לשתף פעולה עם סיפיה במטרה לשפר בהיקף נרחב את הבטיחות בדרכים. בעלי ציי רכב נוקטים בצעדים בכדי להבטיח את בטיחות הנהגים והרכבים שלהם ושל אחרים בדרך. Intel Onboard Fleet Services הינו פתרון מקיף אשר הופך את המחויבות לבטיחות בדרכים למציאות".
בכוונת סיפיה ואינטל להציע את הפתרון המשולב לציים נוספים בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה