השוק

רותם אנרגיה מנפיקה אופציות ללא תמורה לכל מחזיקי היחידות

בהתאם לדיווח השותפות, הרקע לחלוקת האופציות הינה השוואת מחיר ההמרה בהלוואה שהעמידה נורת'ווד - PTY, בעלת עניין בשותף הכללי, לשותפות לפני מספר חודשים
מערכת ice | 
מניות (צילום vecteezy)
השותפות הציבורית רותם אנרגיה מחצבים (רא"מ), אשר עוסקת בהנדסה לאחור של פסולת פלסטיק מעורבת והשבת אנרגיה בעזרת סלע ביטומני, דיווחה לבורסה על הנפקת אופציות, ללא תמורה, לכלל מחזיקי היחידות בדרך של הנפקת זכויות. בהתאם לדיווח השותפות, הרקע לחלוקת האופציות הינה השוואת מחיר ההמרה בהלוואה שהעמידה נורת'ווד - PTY, בעלת עניין בשותף הכללי, לשותפות לפני מספר חודשים. ההלוואה בגובה של חצי מיליון דולר ניתנת להמרה במחירי שוק, ככה שהמהלך של רא"מ נועד לתת הזדמנות לכלל המחזיקים, לממש את האופציה שלהם בתנאים דומים להלוואה ובכך לא להיות מדוללים.
הנפקת האופציות בחינם פוצלה לשני שלבים – בשלב ראשון כל מחזיק ב- 2 יחידות השתתפות יקבל 1 אופציה בחינם למימוש במחיר שוק (ממוצע 7 ימי מסחר שקדמו להחלטה על ההנפקה בדירקטוריון). בתום תקופת המימוש של האופציות שחולקו בשלב הראשון, תפעל השותפות לחלוקת סדרה נוספת של כתבי אופציה למחזיקים (השלב השני), גם היא ללא תמורה, ובאותו יחס של השלב הראשון. מחיר המימוש של האופציות שיחולקו בשלב השני יהיה מחיר שוק + 15% (מחיר שוק - 7 ימי מסחר שקדמו למועד החלטת הדירקטוריון להנפקת זכויות).
 
התוצאה של שני השלבים היא שכל מחזיק של 1 יחידת השתתפות יקבל 1 אופציה להמרה ליחידת השתתפות 1 וזאת כאמור במחירים דומים למחיר ההמרה של ההלוואה מנורת'ווד – PTY (לשותפות יש כ- 47 מיליון יחידות רשומות בבורסה). בהתאם לכללי הבורסה, על מנת לאפשר את המהלך האמור לעיל, נדרשת רא"מ לבצע מהלך של איחוד הון. על מנת לאפשר לעובדי החברה לקבל תנאים דומים במחירי המימוש בתוכניות אופציות קיימות, בדומה למחזיקי היחידות, דיווחה השותפות כי היא מתכננת לבצע re-pricing לתוכניות האופציות וכן להקצות כתבי אופציה חדשים לעובדים (באותו יחס שנקבע בהנפקת הזכויות). בדוחות הכספיים האחרונים, הודיעה השותפות כי היא מתכננת להגיש את תסקיר ההשפעה על הסביבה והתב"ע ברבעון ראשון של 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה