השוק

גאווה: זו החברה שתייצג את Endress+Hauser בישראל

חברת רדט חתמה על הסכם ייצוג עם קבוצת Endress+Hauser השוויצרית, שמספקת פתרונות מכשור ומדידה להנדסת תהליכים תעשייתיים

מערכת ice | 
הסכם רדט (צילום יחצ מטריקס)
חברת הבת של מטריקס, רדט, המספקת פתרונות בקרה ואוטומציה, תקשורת, בדיקה ומדידה, שירות וכיול, חתמה על הסכם ייצוג עם קבוצת Endress+Hauser השוויצרית, שמספקת פתרונות מכשור ומדידה להנדסת תהליכים תעשייתיים. רדט תחל לייצג באופן רשמי את Endress+Hauser בישראל באחד בדצמבר השנה. במסגרת ההסכם רדט תייעץ, תטמיע, תשווק, תתמוך ותמכור מוצרים, שירותים ופתרונות של Endress+Hauser בישראל. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר לרדט להציע ללקוחותיה את סל המוצרים המגוון והרחב ביותר לתהליכים תעשייתיים וימצב את רדט כמובילה הישראלית לפתרונות המכשור והבקרה לתחומי התעשייה. החברות מעריכות כי שיתוף הפעולה יניב בעתיד הקרוב עסקאות בסך מיליוני אירו.
Endress+Hauser היא מובילה עולמית במכשור מדידה, שירותים ופתרונות להנדסת תהליכים תעשייתיים. החברה מספקת פתרונות תהליכים לזרימה, גובה, לחץ, אנליטיקה, טמפרטורה, הקלטה ותקשורת דיגיטלית, תוך אופטימיזציה של תהליכים במונחים של יעילות כלכלית, בטיחות והשפעה סביבתית. פתרונות החברה מיושמים כיום במגוון רחב של חברות תעשייתיות ישראליות מובילות בתחום מדעי החיים, מזון ומשקאות, כימיקלים ועוד. הפתרונות של Endress+Hauser עומדים בתקנים המחמירים ביותר בשווקי אירופה, ארה"ב וישראל.
 
Endress+Hauser International AG כחלק מקבוצת Endress+Hauser, פנתה לרדט על מנת לסייע לחברה להגדיל את נתח הפעילות שלה בשוק הישראלי. לאור העובדה כי רדט ומטריקס יכולות לספק ל-Endress+Hauser שירותים חדשים ומשלימים וכוח אדם גדול במיוחד כדי להשיג מטרה זו. רדט מעסיקה כיום כ-100 עובדים ומתוכם 30 נציגי מכירות שיוכלו לסייע להרחיב את הטמעת הפתרונות של Endress+Hauser בכל המשק הישראלי, ובכלל זה גם בקרב מאות הלקוחות הקיימים של מטריקס, שהינה מובילת שוק בתחום ה-IT על פי אנליסטים רבים וחברות הדירוג. רדט שואפת לחזק את מעמדה של Endress+Hauser בתעשיות מפתח, כמו כימיקלים, מזון ומשקאות, מדעי החיים, מים ושפכים, נפט וגז. את הובלת הטמעת הפתרונות של Endress+Hauser בארגונים השונים מובילים בעלי תפקידים כמו מהנדסים, טכנאים, מנהלי מפעלים, מנהלי הנדסה ועוד.
אמיר קוזלובסקי, מנכ"ל רדט, אמר: "הסכם זה מהווה חיזוק משמעותי ליכולות המקצועיות של שני הצדדים. קבוצת Endress+Hauser נחשבת למובילה עולמית בתחומה ואנחנו צופים כי הפעילות שלנו עמה תגדל כתוצאה מכך. אנו כבר פועלים להרחיב את כוח האדם שלנו על מנת לאפשר את הצמיחה העתידית ולעמוד בביקושים שאנחנו צופים לקבל בתחום. באמצעות שותפות חדשה זו, אנו יוצרים פתרון הוליסטי עבור Endress+Hauser שלא היה קודם לכן. פתרון זה יכלול ייעוץ, מכירת מוצרים, כיול, תמיכה ושירות במעבדות רדט ובמתקני הלקוח. למעשה, רדט תהיה החברה היחידה בישראל שמסוגלת לספק פתרון הוליסטי שכזה וזו בשורה נהדרת לכל התעשייה הישראלית. בנוסף, ביחד עם Endress+Hauser נוכל להעמיק את סל הפתרונות שלנו עבור לקוחותינו ולספק להם פתרון מקצה לקצה המותאם לצרכיהם המדויקים".
דירק בוגנר, מנהל אזורי אירופה ואפריקה ב-Endress+Hauser ציין, כי "התמיכה הטכנולוגית החזקה של רדט מאפשרת ללקוחותינו לקבל את כל הפתרונות שהם צריכים תחת קורת גג אחת, תוך שאנחנו מרחיבים את בסיס הלקוחות שאיתו אנו עובדים. שיתוף הפעולה יוצר סינרגיות מצוינות כדי לענות על צרכי השוק. אנו רואים ברדט ובמטריקס כוח משמעותי שיכול לעזור לנו לחזק את מעמדנו בישראל ולהביא את הפתרונות המתקדמים בעולם ליותר לקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה