השוק

למעלה מ-1200 מנכ"לים ובכירים במשק הישראלי: קרן-שמש מסכמת שנה

לאירוע סיכום שנה הגיעו מעל ל-300 מנטוריות ומנטורים המלווים את בעלי העסקים הקטנים ומנכ"לי העמותות, שמקבלים את מעטפת השירותים של קרן-שמש ומנט-אור
מערכת ice | 
סיכום השנה של קרן שמש (צילום גדי סיארה)
קרן-שמש מקבוצת עוגן, המציעה שירותי מנטורינג לעסקים קטנים וזעירים, עמותות ועסקים חברתיים, באמצעות למעלה מ-1200 מנכ"לים ובכירים במשק הישראלי, הפועלים בהתנדבות מלאה,  ערכה עבורם ערב הוקרה, בקומה ה-49 בעזריאלי. לאירוע הגיעו מעל ל-300 מנטוריות ומנטורים המלווים את בעלי העסקים הקטנים ומנכ"לי העמותות, שמקבלים את מעטפת השירותים של קרן-שמש ומנט-אור.
מוניקה לב-כהן מנכ"ל קרן-שמש מקבוצת עוגן אמרה בדבריה למתנדבים, כי הם מהווים את מהות העשייה והטוב, בעולם של בעלי העסקים הקטנים והמלכ"רים בישראל: "הפעילות של המנטורים שלנו יחד עם בעלי העסקים ומנכ"לי העמותות, מצליחים לדחוף  את הכלכלה ולייצר  אימפקט חזק בכל פעם מחדש – ועל כך אנו אומרים לכם תודה".
 
קרן-שמש מסכמת שנת פעילות מוצלחת בה הצטרפו לקהילת קרן-שמש למעלה מ-500 בעלי עסקים חדשים ו-100 עמותות. כיבדו את הערב בנוכחותם: יואב שלוש-יו"ר קרן-שמש מקב' עוגן, עו"ד ריצ'י (ריצ'ארד) רוברטס – שותף משרד שבלת ויועץ משפטי בהתנדבות לקרן-שמש, עו"ד אופיר עוזרי, יו"ר קב' עוגן, חברות דירקטוריון קרן-שמש - יעל ליפמן, יו"ר ועדת ההיגוי מנט-אור ומשקיעה חברתית, לבנה שיפמן -חברת דירקטוריון, מאיה גורה -חברת דירקטוריון, אילה רזניק-דותן ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה