השוק

חברת אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס חתמה על הסכם עם טנאבל

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס, המתמחה במתן פתרונות תוכנה לארגונים, חתמה לאחרונה על הסכם שותפות בישראל עם חברת טנאבל (Tenable) האמריקאית, המספקת פתרון לניהול, סריקה ומדידה של חולשות ואיומי סייבר
מערכת ice | 
נציגי אינטגריטי תוכנה וטנאבל (צילום רינת ענבר)
אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס, המתמחה במתן פתרונות תוכנה לארגונים, חתמה לאחרונה על הסכם שותפות בישראל עם חברת טנאבל (Tenable) האמריקאית, המספקת פתרון לניהול, סריקה ומדידה של חולשות ואיומי סייבר. אינטגריטי תוכנה תספק שירותים מקיפים של פתרון טנאבל עבור ארגונים בישראל, הכוללים שיווק ומכירה, הטמעה, הדרכה, ייעוץ וליווי מקצועי.
שירות חדש זה מיועד לפעול בסינרגיה עם פתרון BigFix, אותו מייצגת אינטגריטי תוכנה ומיושם במאות ארגונים בישראל מעל עשור. הפתרון מאפשר לנהל באופן מאובטח את תשתית מערכות המידע הגלובליות בארגון בצורה מדויקת ומהירה ובכך מביא לזיהוי וצמצום החשיפות לאיומי הסייבר ומניעתם.
 
שני המוצרים הללו מייצרים יחד פתרון הוליסטי מקיף יותר לארגונים בישראל. באמצעות טנאבל יוכלו ארגונים לבצע סריקה של הסביבה הארגונית שלהם, הכוללת שרתים, תחנות תקשורת, ראוטרים ועוד, ובמקביל לתת פקודה ל-BigFix לתקן כל פירצה וחולשת אבטחה שמאותרת בסריקה זו בזמן אמת. ארגונים יכולים להגדיר שהתהליכים המשולבים האלו יפעלו באופן אוטומטי בדיוק של כ-99%.
"האפשרות לשלב בין שתי יכולות אלו התגלתה בעקבות ביקוש גדול במשק הישראלי וכשהבנו את הבשורה הגדולה שאנחנו יכולים לספק לארגונים בארץ באמצעות שילוב הכוחות הזה, ידענו מיד שזהו צעד משמעותי שעלינו לבצע", אמר איתי פחימה, מנהל אבטחת תשתית באינטגריטי תוכנה. "שיתוף הפעולה המשולש הזה יודע לתת מענה לאתגרים של מערכות סריקה ישנות, אשר על פי רוב מאפשרות לטפל בפרצת אבטחה תוך זמן ממוצע של 280 ימים. עם טנאבל ו-BigFix אנחנו יכולים לסגור פרצות כאלו בשעות בודדות".
טנאבל בחרה באינטגריטי תוכנה מתוך רצון לשיתוף פעולה מחברה שמסוגלת לתפעל היקף פעילות נרחב במיוחד, משלב המכירה ועד שלבי התמיכה הטכנית, וזאת בין היתר מכיוון שלטנאבל אין בארץ את כוח האדם המספק כדי לעמוד בדרישות הארגונים בישראל. חברה כמו אינטגריטי תוכנה יכולה לספק לטנאבל את המעטפת ועיבוי הכוח הנדרש לה, עם מיומנות מקצועית והרבה ניסיון בתחום. בנוסף, החיבור שיכולה לבצע אינטגריטי תוכנה בין BigFix לטנאבל, כמו גם היכולת שלה לפרוס את המוצר בקרב מאות מלקוחותיה, האיצו את הבחירה של טנאבל בה כשותפה מרכזית בישראל.
הפתרון של טנאבל מיועד לארגונים בכל הגדלים ומכל המגזרים, בדגש על ארגוני אנטפרייז עם יותר מ-500 עובדים. הפתרון פועל כיום כבר בקרב חברות מהמגזר הפיננסי, הבריאות, הבטחוני, ההייטק ועוד.
איציק צרפתי, מנהל פעילות טנאבל בישראל, אמר: "הפתרון של טנאבל יכול לפעול בגרסת און פרמיס וגם בענן והוא מתאים למרבית הארגונים שאיתם עובדת היום אינטגריטי תוכנה, בין היתר בגלל החיבור המיוחד לפתרון BigFix אבל לא רק. הוא מתאים לכל ארגון שהוא. אינטגריטי תוכנה יהוו עבור טנאבל מכפיל כוח משמעותי בדרך להרחבת הפעילות בישראל, באמצעות המעורבות הרבה שיש להם במשך יותר מעשור בקרב מאות ארגונים שונים בתעשייה. אנחנו מברכים על השותפות החדשה הזו ובטוחים שיחד נכבוש את כל היעדים שהצבנו לעצמנו".
פחימה הוסיף, כי "החיבור בין טנאבל לאינטגריטי מאפשר לנו להציע ללקוחותינו סל פתרונות שלם יותר. אנו מאמינים שבאמצעות הערך הגדול שטנאבל מציעה ללקוחות אינטגריטי נוכל להגיע לכמות גדולה מאוד של לקוחת חדשים תוך מספר חודשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה