השוק

החודש של אלביט מערכות: חוזים ב-260 מיליון דולר בחודש אחד

אלביט מערכות קיבלה הזמנה לאספקת משגרי רקטות ורקטות בהיקף כספי של 150 מיליון דולר; החוזה החדש מגיע שבוע אחד בלבד אחרי שהחברה קיבלה חוזה נוסף של כ-115 מיליון דולר ממדינה באסיה; חודש יולי הופך לאחד החודשים החזקים עבור החברה
ניצן כהן |  1
בוצי מכליס מנכ"ל אלביט (צילום ישראל סאן, יחצ, shutterstock)
חודש יולי הופך להיות אחד החודשים החזקים עבור אלביט מערכות. החברה קיבלה היום חוזה לאספקת רקטות ומשגרים לרקטות ב-150 מיליון דולר וזה מגיע 10 ימים בלבד אחרי שהחברה קיבלה חוזה אחר ממדינה באסיה בר-115 מיליון דולר. יולי אם כן, הופך להיות החודש של אלביט מערכות.
לפני שניכנס לפרטי העסקה כדאי לזכור שמאז פלשה רוסיה לאוקראינה וכל המערך הגיאו-פוליטי בעולם השתנה הרי שאלביט מערכות הייתה עסוקה בבליעה של תע"ש והטמעה של פרקטיקות ניהול מתקדמות לחברה המנומנמת הזו אבל אז החל העולם להשקיע כסף בהתעצמות צבאית ואלביט מערכות, שהיא אחת החברות המובילות בעולם בתחום, החלה לקבל גלי הזמנות ומצאה את עצמה ערוכה לקלוט אותן וזה תהליך מרשים וחשוב לחברה.
 
אם כן, אלביט מערכות זכתה בחוזה בשווי 150 מיליון דולר לאספקת משגרי רקטות PULS (Precise and Universal Launching System ) וחבילת רקטות מדויקות לטווח ארוך ללקוח בינלאומי. החוזה יבוצע על פני שלוש שנים. משגר ה-PULS  של אלביט מערכות מספק פתרון כולל ויעיל, התומך בשיגור רקטות שאינן מונחות, חימושים מונחים-מדויקים וטילים עם טווח אפקטיבי של עד 300 ק"מ. 
ה-PULS יכול לתמוך בטכנולוגיות של הדור הבא, כגון שיגור חימוש משוטט, כולל ה"שרקרק" של אלביט מערכות המשוגר מתוך מארז קנים. משגר ה-PULS  ניתן להתאמה באופן מלא לפלטפורמות נגררות על גלגלים, מה שמאפשר צמצום מהותי בעלויות האחזקה והאימון. 
יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה: "אנו רואים ביקוש גובר לפתרונות הארטילריה המתקדמים שלנו, מצבאות המבקשים להגביר את האפקטיביות של כוחותיהם. חוזה זה מהווה הצבעת אמון נוספת בפתרונות רקטות הארטילריהPULS  של אלביט מערכות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך אני ממש בשוק
    מזי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבטיחו לנו קריסה של המשק הישראלי הבורסה בצבע ירוק השקעות זורמות מה קרה לכל ערוצי התבהלה 12 13 ואללה והארץ …???
    סגור