השוק

בעקבות הזמנות במיליוני דולרים - מניית פי.סי.בי התפוצצה

המניה של חברת פי סי בי טכנולוגיות (PCB) עלתה גם היום והשלימה עלייה של עשרות אחוזים מתחילת השבוע. הגורם לעלייה הוא צבר הזמנות שקיבלה החברה מהתעשייה הביטחונית בישראל וצפי החברה לקבלת הזמנות נוספות
מערכת ice | 
בורסה (צילום picjumbo)
בימים שבהם קיימות תנודות רבות בשוק ההון, כיאה לתקופת מלחמה, ישנן מניות שהפוטנציאל שלהן דווקא בתקופות אלו גדל. כמובן שמדובר במניות הקשורות לתעשיות הביטחוניות. אחת מהמניות האלו היא של חברת פי סי בי  טכנולוגיות (PCB), שדיווחה על הזמנות בשווי של מעל ל-8 מיליון דולרים.
החברה אשר נשלטת על ידי קרן פימי, ובין החברות המחזיקות בה נמנות חברות הפניקס וכלל ביטוח, נסחרת בשווי של 222 מיליון שקל לאחר שמתחילת שבוע המסחר האחרון (מיום ראשון) עלתה מניית החברה בלא פחות מ-35%. לא מן הנמנע כי אחת הסיבות לעלייה החדה יחסית, היא צפי החברה לקבלת הזמנות נוספות של מוצריה.
החברה מייצרת מעגלים מודפסים, מוכרת ומשווקת אותם, בנוסף לייצור מוצרים ומכלולים אלקטרוניים, כגון מוצרים צבאיים ורפואיים. עוד עוסקת החברה במזעור מערכות אלקטרוניות עבור אותן תעשיות וגם עבור תעשיות אזרחיות מתוחכמות, בארץ ובחו"ל. העלייה במניית החברה תואמת את העלייה הכללית במדדים המרכזיים. כזכור, מדד תל אביב 35 השלים היום (שלישי) עלייה של 1.5% לרמה של 1,728.11 נקודות ומדד תל אביב 125 השלים עלייה מתונה יותר של 1.36% לרמה של 1,745.77 נקודות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה