השוק

המיליארדר ישי דוידי משלים את השליטה בחברה נוספת: "הבעת אמון"

רשמית: עם השקעה של 60 מיליון שקל, קרן פימי הופכת להיות בעלת השליטה ביצרנית התרופות קמהדע. יו"ר קמהדע לילך אשר טופילסקי: "הזדמנות גדולה לבסס את מעמדה של החברה כמובילה עולמית בשוק"

איתן לויטס | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום)
קרן ההשקעות פימי של איש העסקים ישי דוידי, הודיעה היום (רביעי) כי השלימה השקעה נוספת של 60 מיליון דולר בקמהדע ותחזיק בכ-38% ממניות החברה. להשקעה זו קדמו שתי השקעות של קרן פימי בחברה שהביאו אותה לאחזקה של 21%. 
כספי ההשקעה מיועדים לתמיכה בתוכניות הצמיחה של קמהדע ומימוש הזדמנויות עסקיות אסטרטגיות.
קמהדע היא חברה ביופארמצבטית מסחרית בינלאומית בעלת פורטפוליו של מוצרים מסחריים המיועדים לטיפול במחלות חמורות ונדירות,  המתמקדת במחלות המאופיינות בהיצע מוגבל של טיפולים. בנוסף, החברה גם מקדמת צנרת מוצרים אינובטיביים בפיתוח המתרכזים בתחומים בהם יש חוסר במענה טיפולי הולם. אסטרטגיית החברה מתמקדת בהנעת צמיחה מהפעילות המסחרית הנוכחית שלה, כמו גם  מומחיות הייצור והפיתוח של החברה בתעשיית מוצרי הפלסמה והביופארמצבטיקה. 

לילך אשר טופילסקי (צילום תומי הרפז)
סל המוצרים המסחריים של החברה כולל שישה מוצרים ביופארמצבטיים ייחודיים מבוססי פלסמה מאושרי FDA. החברה מפיצה את סל המוצרים המסחריים שלה באופן ישיר, ובאמצעות שותפים אסטרטגיים או מפיצים חיצוניים ביותר מ-30 מדינות, בהן ארה"ב, קנדה, ישראל, רוסיה, ארגנטינה, ברזיל, הודו, אוסטרליה ומדינות נוספות באמריקה הלטינית, אירופה, המזרח התיכון ואסיה. 
בנוסף לפעילות המסחרית של החברה, החברה משקיעה במחקר ופיתוח של מוצרים חדשים. המוצר בפיתוח המוביל של החברה הינו AAT באינהלציה לטיפול במחלת החסר בחלבון ה-AAT, אשר נמצא במחקר קליני פיבוטלי InnovAATe שלב 3, אקראי, כפול-סמיות, מבוקר פלסבו.
לילך אשר טופילסקי שותפה בכירה בקרן פימי, יו"ר קמהדע: "אנו שמחים על השלמת העסקה בה פימי הופכת לבעלת השליטה בקמהדע. השקעה משמעותית זו מעידה על האמון שלנו בחברה ומדגישה את המחויבות שלנו להשבחת החברה. אנו בטוחים ביכולת הצוות הניהולי של קמהדע, בראשות המנכ"ל עמיר לונדון, לבסס את מעמדה של החברה כמובילה עולמית בשוק התרופות הייחודיות מבוססות הפלסמה, בו היא פועלת. אנו מאמינים כי לקמהדע יש הזדמנות גדולה להשיא ערך באמצעות ההשקעה המשמעותית שמבוצעת, שתשמש למימוש תוכנית הצמיחה שלה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה