השוק

לומברד אודייר: עד לסוף השנה הבאה הפד יוריד את הריבית פעמיים

בבנק השוויצרי מעריכים שהעליות בשווים ימשכו עמוק לתוך השנה הבאה ובעיקר במחצית הראשונה שלה; בבנק מעריכים שבשנה הבאה נראה שתי הורדות ריבית בארה"ב ורווחי הפירמות הגדולות יעלו ב-6%
ניצן כהן | 
מדד ה-S&P 500 בשיא שלילי (צילום shutterstock, edrod /freeimages)
"החברות המרכיבות את ה-S&P 500 הראו צמיחה חיובית ברווח למניה (EPS) לאחר שנה אשר מונעת על ידי כלכלה אמריקאית חזקה. למרות התנודות במדד S&P 500, המושפעות מגורמים כמו עמידות ההוצאות הצרכניות וצעדי קיצוץ עלויות של חברות, יש הבדל בין רווחי החברות לכלכלה הרחבה יותר.
"אי התאמה זו מוסברת על ידי התמקדות בסחורות, ירידה מוקדמת בפעילות מגזר הסחורות והטבות קצרות טווח כתוצאה מקיצוץ עלויות" כותבים אדמונד אנג'י ראש אסטרטגיית הון וכריסטיאן אבויד ראש תחום הקצאת הנכסים בבנק השוויצרי לומברד אודייר.
 
במבט קדימה, בלומברד אודייר צופים האטה כלכלית קלה בארה"ב, שתוביל לשתי הורדות ריבית ב-2024. התחזית כוללת צמיחה של 6% ברווח למניה, מתחת לקונצנזוס המשקיעים של 12%. לומברד אודייר צופים שה-S&P 500 יגיע לסביבות 4,800 נקודות עד סוף 2024 (עלייה של קרוב ל-9%) שמרביתה תושג בששת החודשים הקרובים, לפני שהכלכלה תחוש במלוא העוצמה של ההידוק המוניטרי.
"הגורמים המשפיעים האפשריים על התחזית כוללים מיתון כלכלי חמור יותר או התאוששות מהירה יותר, המשפיעים על הרווחים והמרווחים. הביצועים ההיסטוריים של אירופה ביחס לארה"ב צפויים לרדת, כאשר חברות הנסחרות בגוש האירו צפויות להפגין ביצועים נמוכים למרות הערכות שווי נמוכות.
"בשווקים מתעוררים, יש עדויות לחולשה בתוצאות המדווחות, עם ביצועים משתנים בין המגזרים. שירותי התקשורת והמגזרים הצרכניים הראו הפתעות חיוביות, בעוד חומרים ותעשיות התמודדו באופן פחות טוב עם המצב" הם מסיימים.
נזכיר כי לומברד אודייר היא קבוצת בנקאות שוויצרית שהוקרמה לפני יותר מ-225 שנים. הבנק מתמחה בבנקאות פרטית ושירותי ניהול עושר עם התמקדות בנזילות גבוהה וסגנון השקעה קונסרבטיבי. ההון המנוהל של לומברד אודייר עומד על כ-348 מיליארד דולר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה