השוק

רמי לוי מאשים, פוקס שוברת את השוק ומהפכה בחשבון החשמל

ברשת 'שיווק השקמה' העלו תיעוד וטענו נגד סגן מנהל סניף של הרשת המתחרה ויקטורי, פוקס מציעה 40% הנחה, תינתן מתן אפשרות להסדרי תשלום מקלים וללא ריביות לצרכנים ביתיים המתקשים בתשלום חשבונות החשמל, לפי בקשת צרכן, מחיר הדלק לא ישתנה וגם: דירוג קרנות הנאמנות
מערכת ice |  8
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
קרפור בשורה של צעדים: זו המהפכה שמתוכננת ברשת: נשלחו מכתבי פיטורים ללא פחות מ-77 עובדים במטה של קרפור ישראל, כרבע מעובדי המטה שמספרם עומד עתה על 300. הנפקת החברה בבורסה תדחה בכחצי שנה לפחות וכמובן במקביל יש ניסיונות לאתר משקיע נוסף. החברה תצליח לסגור את הבור הכלכלי? לידיעה המלאה לחצו כאן.
למרות המלחמה: האינפלציה באוקטובר כמעט ללא שינוי: מדד המחירים לצרכן עלה בחודש אוקטובר בהתאם לתחזיות המוקדמות בשיעור של 0.5% כשהקצב השנתי התמתן ל-3.7%; הנתונים מצביעים על התמתנות בקצב האינפלציה בהתאם לתחזיות המוקדמות ואלה חדשות טובות. לידיעה המלאה לחצו כאן.

פוקס והראל ויזל שוברים את השוק: 40% הנחה החל מהיום: הקבוצה תעניק 40% הנחה במותגים פוקס, פוקס הום, מנגו, אמריקן איגל, ארי, ללין, צ'ילדרנס פלייס, יאנגה, רובי ביי 1984, בילבונג, בורדריידרס וקוויקסילבר וגם 10% CASH BACK לחברי מועדון DREAM CARD. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג קרנות הנאמנות: זו הקרן עם התשואה הטובה באוקטובר: קרנות הנאמנות הן האפיק הפופולרי בישראל להשקעות בשוק ההון של הציבור הרחב; באוקטובר הייתה זו המלחמה שפרצה ומטבע הדברים גררה את השוק למקומות לא טבעיים; ובכל זאת, זה דירוג קרנות הנאמנות לחודש החולף. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי חושף: כך המתחרים מנסים להפיל את הרשת שלנו: ברשת העלו תיעוד וטענו נגד סגן מנהל סניף של הרשת המתחרה: "נכנס למחסני רמי לוי במטרה למצוא עגבניות מטורקיה ללא הצלחה. לאחר מכן מעביר חומרים לתקשורת מבלי לבקש כל תגובה מרמי לוי. מירב קריסטל זו לא עיתונאות. אל תתנו יד להפצת פייק ניוז וללשון הרע. שנדע ימים טובים יותר". לידיעה המלאה לחצו כאן.
מחיר הדלק החדש נקבע: כמה ישלמו הנהגים בישראל מהערב? רשות המסים הודיעה כי שר האוצר חתם על צווים המאריכים את תוקף הפחתת המס על בנזין עד סוף נובמבר 2023: מחיר הדלק לא יעלה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכה בחשבון החשמל: זו ההטבה החדשה שתקבלו: תינתן מתן אפשרות להסדרי תשלום מקלים וללא ריביות לצרכנים ביתיים המתקשים בתשלום חשבונות החשמל, לפי בקשת צרכן.  דחיית הפקה ומשלוח של חשבונות חשמל ב- 30 ימים לפחות החל מיום 7 אוקטובר 2023 ועד 31 דצמבר 2023, לכל הצרכנים שפונו מהישובים השונים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לא קונה פוקס גם בשקל (ל"ת)
    איש 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    תפסיק להאשים אחרים אתה כן אתה הנבל הגדול מכולם (ל"ת)
    יאקי 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 6.
    40% של פוקס
    פחחחח 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה כמו 5% בביגוד או הגולף.. פוקס יקר ובאיכות גרועה
    סגור
  • 5.
    מה כל יום דוחפים את רמי לוי?
    מייקל 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בטח יש מישהו במערכת שמקבל כסף על הכנסת הפרצוף של רמי לוי. כל יום ,אבל כל יום מכניסים את רמי לוי. נמאסתם
    סגור
  • 4.
    קפיטליסט שקרן ומדושן. הלוואי יירד השלטר על הרשת שלך (ל"ת)
    קנאי נכלולי פתולוגי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    הגיע הזמן שתשנו את שם הע.ון לשיווק השיקמה (ל"ת)
    צדק 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    אורי 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרשת של רמי לוי הכי זולה ונעימה הכל נובע מקינאה
    סגור
  • 1.
    רמי לוי הפייק ניוז הם מצידך
    נורברט 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    טענת שאתה הכי זול במדינה וזה לא נכון עגבניות ירקות חלב חמאה גבינות הם יבוא אתה לא דואג לחקלאים ולתושבי הארץ אלה לכיס שלך
    סגור