השוק

דיסקונט השקעות במגעים למכירת השליטה בחברת סלקום

לאחר שנראה כאילו המשקיעים איבדו בה עניין, חברת סלקום חוזרת להיות מחוזרת על ידי גורמים בארץ ובחו"ל. דסק"ש הודיעה על ניהול מגעים ראשוניים למכירת השליטה בחברה
מערכת ice | 
סלקום-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
חברת דיסקונט השקעות מנהלת מגעים עם מספר גורמים בארץ ובחו"ל המעוניינים ברכישת השליטה בחברת התקשורת סלקום, מאחר ו-36% ממניות החברה נמצאות בבעלותה. לפי שעה, מדובר בשלבים מוקדמים של השיחות ועדיין לא ברור האם ישנה היתכנות למימוש עסקה כלשהי.
מחירה הנמוך יחסית של סלקום שנסחרת לפי שווי של מתחת ל-2 מיליארד שקל, הוא ככל הנראה אחד הגורמים להתעניינות המחודשת בחברה על ידי גורמים המזהים אפשרות לעסקה רווחית. על אף שהשיחות נמצאות בשלבים מוקדמים, במסגרת התהליך, דסק"ש הודיעה כי היא משהה את רכש החליפין שתוכנן בסדרת האג"ח שלה.
דסק"ש, הנמצאת בשליטת היו"ר צחי נחמיאס והאחים זלקינד, מכרה בשנה שעברה כ-10% ממניותיה בסלקום ב-313 מיליון ש"ח, כאשר סלקום נסחרה לפי שווי של כ-3 מיליארד ש"ח. מה שהופך את העסקה העתידית לבעלת פוטנציאל הפסד.
היו"ר, צחי נחמיאס, מכר לאחרונה אחוזים נוספים ממניותיו בחברת "ביג", בסכום של כ-460 מיליון ש"ח ונראה כי הוא ממשיך במימושים. יהיה מעניין לראות כיצד יתפתחו השיחות על מכירת סלקום והאם עסקה שכזו תצא לפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה