מדדים ומחקרים

סיכום המסחר בבורסה: צחי נחמיאס בעלייה כפולה, הבנקים חוגגים

מגה אור קופצת היום ביותר מ-6% ואחריה חברה בשליטתה; לאומי ודיסקונט גם ממשיכים לצמוח; אלו חברות ירדו היום במסחר?
מערכת ice | 
צחי נחמיאס (צילום ורד פיצ'רסקי, shutterstock)
המסחר בבורסה לני"ע תל אביב ננעל היום (שני) במגמה חיובית. מדד ת"א 35 נסגר בעלייה של 0.93% ועומד על שער של 1,845.13; מדד ת"א 125 עלה ב-0.78% לעבר 1,868.51 אג'.
המניה הצומחת ביותר במסחר היום היא מגה אור של איש העסקים צחי נחמיאס. החברה שמחזיקה בחלק מ"ביג" וכן באלקטרה דרך דסק"ש, עלתה היום ב-6.14%. במקום השני היא חברה בבעלותה, נכסים ובנין, שעלתה ב-5.78%. 
גם במקום הרביעי היא חברת נדל"ן והיא שיכון ובינוי של איש העסקים נתי סיידוף, שעלתה ב-3.73%.
את המקום השלישי והחמישי תופסות שתי מניות בנקים, שממשיכות בתקופה חיובית לאחר דוחות רבעוניים טובים. לאומי עלתה ב-3.77%; דיסקונט ב-3.47%
ובכיוון ההפוך, המניה שירדה היום באחוז הגבוה ביותר היא אינרום. החברה העוסקת בייצור ושיווק מוצרים לענפי הבנייה, ירדה ב-3.92% במסחר בת"א. אחריה היא נפטא של טייקוני הנפט חיים צוף וקובי מימון שירדה ב-3.8%.
שלישית היא חברת האשראי החוץ-בנקאי מימון ישיר, שבשליטתה של משפחת שנידמן. החברה שפועלת תחת "ביטוח ישיר" ירדה היום במסחר ב-2.85%.
רביעית היא אנרג'יקס, השייכת בעקיפין לאיש העסקים נתן חץ. החברה עוסקת בהקמה, ניהול ומכירת חשמל ממערכות אנרגיה סולארית (פוטו וולטאית) ומטורבינות רוח. סוגרת את החמישייה היא נובולוג, העוסקת במתן שירותי בריאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה