השוק

קבוצת ברנד בעסקת ענק: זה הסכום בו תרכוש מניות בלודן

קבוצת ברנד הודיעה כי תגדיל את אחזקות בלודן חברה להנדסה בתמיכת המשקיעים ותרכוש 5% נוספים ממניות החברה ב-8.7 מיליון שקל ותהפוך להיות בעלת השליטה בלודן
מערכת ice | 
ירון סילש (צילום יפעת יוגב)
קבוצת ברנד, העוסקת בתכנון והקמת מערכות חשמל ובקרה, תשתיות מתכת ומתקני אנרגיה, מדווחת כי הצעת הרכש שהגישה למחזיקי מניות לודן התקבלה. בכך תהפוך ברנד להיות בעלת דבוקת השליטה בלודן. במסגרת הצעת הרכש תרכוש קבוצת ברנד 5% נוספים בלודן חברה להנדסה ותעלה לאחזקה של 25.01%, עובדה שתאפשר לחברה השפעה משמעותית למינוף עסקיהן של ברנד ולודן בישראל ובחו"ל. במסגרת הצעת הרכש המיוחדת, תרכוש ברנד כ-576 אלף מניות לודן במחיר של 15.2 שקל למניה.
במסגרת הצעת הרכש נרשמה היענות גבוהה מצד המשקיעים והתקבלו הודעות קיבול ממחזיקים של כ-1.67 מיליון מניות, כמעט פי 3 מהיקף המניות אותו ביקשה ברנד לרכוש – דבר המעיד על אמון המשקיעים בברנד. 
כזכור, לפני מספר חודשים דיווחה ברנד על רכישה של כ-2.3 מיליון מניות לודן, המהווים כ-20% ממניות לודן, במחיר של 15.95 שקל למניה. לודן, שנוסדה ב-1977, מציעה פתרונות מקיפים בתחומי ההנדסה, התוכנה, בקרת תהליך, טכנולוגיות סביבה, אנרגיה ועוד. החברה, שמעסיקה כ-1,200 עובדים (גלובלית), נסחרת בבורסת תל אביב לפי שווי של כ-175 מיליון שקל, ולפי מחיר של כ-15.25 שקל למניה.
קבוצת ברנד דיווחה לאחרונה על גידול משמעותי בהכנסות, תוך שיפור משמעותי בפעילות מגזר התעשייה (מפעל הפלדה בירוחם). השינוי בקבוצת ברנד הינו חלק מתהליך ה-turn around ותוכנית ההתייעלות, שמיישמים בעלי השליטה (אסא גלעדי ולירן גלעדי) והנהלת החברה מאז השלימה ברנד תעשיות מיזוג עם מרגל מערכות בשנת 2021.
 
לירן גלעדי, יו"ר קבוצת ברנד ומבעלי השליטה: "ברנד עשתה היום צעד חשוב נוסף כחלק מהאסטרטגיה של החברה להוות גורם משמעותי בתחום התשתיות בישראל. לודן חברה מצוינת בעלת יכולות ייחודיות ואנחנו בטוחים שמצוי בה פוטנציאל גדול שיאפשר להשביח עוד יותר את פעילות קבוצת ברנד ולהמשיך ולהשיא ערך למשקיעים."
"רכישת המניות בלודן תאפשר לנו להאיץ את הצמיחה בעולם התשתיות, להיכנס לפרויקטים בשלבים מוקדמים יותר, ולמנף את הסינרגיה בין החברות שכוללת בין היתר את הרחבת קהל הלקוחות של ברנד ולודן, גיוון הפרויקטים, וכניסה לפרויקטים גדולים ומשמעותיים יותר." את הצעת הרכש מטעם קבוצת ברנד הובילו ליאור פייס ונדב רבן מרוסאריו קפיטל, ועו"ד עדי זלצמן, קרן גולדמן ושלומי כהן ממשרד שבלת ושות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה