השוק

דוניץ-אלעד בגיוס מוצלח: ביקושים של 167 מיליון שקל

החברה זכתה לביקושים גבוהים בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח, מתוכם גייסה החברה 57,750,000 ש"ח בתשואה שנתית שקלית של 5.63%. ההנפקה מתבצעת בדרך של הרחבת סדרת אג"ח ב'
מערכת ice | 
רונן יפו, מנכל אלעד ישראל מגורים החדשה (צילום סיון פרג', דמיטרי לאנוביץ')
חברת הנדל"ן דוניץ-אלעד דיווחה היום (חמישי) כי השלימה בהצלחה את הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת סדרת אג"ח ב'. החברה זכתה לביקושים גבוהים בסך כ-167 מיליון שקל, ומתוך כך גייסה סכום של 57,750,000 מיליון שקל, המקסימום על פי תנאי שטר האג"ח, בתשואה שנתית שקלית של 5.63%. את דוניץ ייצגו בעסקה עורכי הדין ארנון מיינפלד ואבי קבני ממשרד ש.פרידמן אברמזון.
אגרות החוב מסדרה ב' לא צמודות למדד ובמח"מ של כ-1.9 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי של אגרות החוב יהיה בחודש דצמבר 2026. בעקבות ביקושי היתר שנרשמו בהנפקה, נקבע לאיגרות החוב מחיר מינימאלי המשקף תשואה שנתית ש"חית (לא צמודה) של כ-5.63% המשקפת מרווח של כ-1.8% מעל האג"ח הממשלתית הרלוונטית. ההנפקה בוצעה על ידי האנטר קפיטל חיתום ולידר הנפקות.
 
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד: "אני מודה לציבור המשקיעים, שהביע אמון בהנהלת החברה ובמהלכיה העסקיים, כפי שמתבטא בהשתתפות הערה בגיוס החוב הנוכחי. תמורת ההנפקה תשמש להמשך פעילותה השוטפת של החברה. נמשיך לפעול להשאת ערך לכל בעלי העניין בחברה, תוך שמירה על התנהלות פיננסית אחראית ושמרנית ולביסוס מעמדנו כחברה מובילה בתחום המגורים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה