השוק

הסטארט אפ הישראלי נחשף לראשונה: במה הושקעו 40 מיליון דולר?

הסטארט-אפ הישראלי אואזיס סקיוריטי נחשף לראשונה לאחר גיוס של 40 מיליון דולר, עם פלטפורמת אבטחה לניהול Non-human identities בארגונים
מערכת ice | 
כוח אדם-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הסטארט-אפ הישראלי אואזיס סקיוריטי (Oasis Security), שפיתח פלטפורמת הגנת סייבר למיפוי, ניהול ואבטחת Non-human identities (זהויות לא אנושיות) בארגונים, נחשף כעת לראשונה ומכריז על גיוס של 40 מיליון דולר - מתוכם כ-35 מיליון דולר גויסו בסבב ה-A שהושלם לאחרונה. קרן Sequoia Capital (דאג לאונה ובוגומיל בלקנסקי)+ הובילה את סבב הגיוס, בו השתתפו גם הקרנות Cyberstarts, Accel Partners ו-Maple Capital, לצד משקיעים פרטיים כמו גיא פודג'רני, מייסד Snyk ומייקל פיי, מייסד ומנכ"ל Island, שבעברו היה גם נשיא ו-CTO ענקית אבטחת המידע, סימנטק. על רקע הגיוס, החברה מתכננת לגייס עשרות עובדים נוספים ולהמשיך לפתח את יכולות המוצר. 
המוצר שפיתחו באואזיס פותר לראשונה את בעיית ניהול ואבטחת ה-Non-human identities, באמצעות פלטפורמה שממפה את הזהויות, מסווגת את הגישה שיש לכל אחת מהן, מזהה חולשות פוטנציאליות ומתעדפת את הטיפול בהן באמצעות מודל הערכת סיכונים ייחודי. הפתרון הטכנולוגי של החברה מקצר באופן משמעותי את הזמן בין זיהוי החולשה ופתירתה, וכן מציע דרכים לתיקון הפרצות והמלצות לייעול הניהול שלהן. המוצר פועל באופן אוטומטי וקל להטמעה על גבי כל תשתית.
 
אואזיס הוקמה ב-2022 על ידי דני בריקמן, מנכ"ל החברה ועמית צימרמן, סמנכ"ל המוצר. השניים הכירו במהלך שירותם הצבאי ביחידת המודיעין 81, בה דני שירת כ-11 שנה במסגרת תכנית "תלפיות" ועמית שירת בה כשבע שנים. הם שיתפו פעולה במספר פרויקטים מהותיים, כשחלקם זכו בפרס ביטחון ישראל. לאחר כמה שנים, הם הקימו את אואזיס. החברה מעסיקה כיום כ-45 עובדים בישראל ובמספר מוקדים בארה"ב, וכבר מעניקה את שירותיה לשורת תאגידים גלובליים.
דני בריקמן, מייסד-שותף ומנכ"ל אואזיס סקיוריטי: "בשנים האחרונות, תחום הזהויות השתנה מקצה לקצה. לנוכח עומסי העובדה והשינויים בתשתיות, השימוש ב-Non-human identities זינק באופן אקספוננציאלי והפך לחוליה החלשה ביותר באבטחת מערכות בארגונים. אואזיס פיתחה פלטפורמה מקיפה וקלה לשימוש שפותרת את בעיית ה-Non-human identities ומאפשרת לארגונים להמשיך לצמוח בקצב מהיר מבלי להתפשר על האבטחה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה