רכב

סטארט-אפ ישראלי בפיתוח מיוחד: זה הפתרון שיגן על הרוכבים מתאונות

חברת "ריידר דום", הפועלת בתחום בטיחות ציי אופנועים, הכריזה כי גייסה 2.3 מיליון דולר בסבב סיד. מדובר בפתרון בטיחות לציי אופנועים מבוסס בינה מלאכותית, המעניק התראה לרוכבים על אפשרות של תאונה
מערכת ice | 
חברת ריידר דום (צילום יח"צ)
חברת "ריידר דום", אשר פועלת בתחום בטיחות ציי אופנועים, הודיעה היום (רביעי) כי הצליחה לגייס 2.3 מיליון דולר בסבב סיד. החברה פיתחה פתרון בטיחות לציי אופנועים מבוסס בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת, הכולל מערכת התראות בטיחות לרוכבי אופנוע בזמן אמת, בשילוב עם מערכת ניהול בטיחות כוללת לציי אופנועים.
על פי חברת "ריידר דום", המערכת נמצאת בשימוש כיום בציי אופנועים גדולים במדינות ספרד, סינגפור, אינדונזיה, מקסיקו וקניה. על פי החברה, בסבב הגיוס השתתפו בין היתר, קרן המובילטי Goldbell Investments , יצרן Automotive Tier-1 ומשקיעים פרטיים.
יואב אלגרישי, מנכ"ל החברה, הביע אמון במשקיעים האסטרטגיים: "באמצעות השותפות האסטרטגית עם המשקיעים שלנו, ריידר דום לא רק זוכה לתמיכה כספית אלא גם נהנית מהניסיון הרב של המשקיעים בעולם הרכב והרגולציה התחבורתית. התובנות שלהם והקשרים בתעשייה מהווים נכס חשוב עבור החברה ששואפת לא רק להתרחב אלא גם ליצור השפעה עולמית בענף בטיחות האופנוע, בדומה לזו שמובילאיי יצרה בעולם הרכבים".
כידוע, חברת "ריידר דום" הוקמה בשנת 2021, על ידי מנכ"ל החברה יואב אלגרישי, סמנכ"לית התפעול כנרת קרין והטכנולוג הראשי, גיא רון. החברה מספקת פתרון בטיחות כולל לציי אופנועים. במסגרת הפיתוחים השונים שמקדמת החברה, ריידר דום פיתחה מערכת התראות בזמן אמת המבוססת על בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת לרוכב האופנוע (ARAS), ומערכת ניהול בטיחות לציי אופנועים.
בשל גידול הרב במספר התאונות, דבר הגורם מלבד הפגיע הגופנית ואובדן החיים, גם פגיעה כלכלית משמעותית לציים והפרעה לתפקוד העיר, המערכת של "ריידר דום" מפחיתה תאונות על ידי מתן התראות לרוכב על סכנות הייחודיות לרוכב האופנוע והנחייה כיצד להימנע מהן.
מלבד זאת, המערכת גם מאפשרת לציי אופנועים בקרה בזמן אמת, תובנות על סגנון הרכיבה ודירוג הבטיחות של כל רוכב, ותחקור אירועים חריגים, דבר שבנוסף מוזיל את עלויות הביטוח הגבוהות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה