רכילות עסקית

יזם הנדל"ן חגג במסיבה נוצצת לרעייתו: והצמרת התייצבה למגדל היוקרתי

גיא בלושינסקי ורוני מאנה חוגגים את יציאתו לדרך של מגדל היוקרה בגבעתיים, והדרך הטובה ביותר היא לחגוג יום הולדת לדנה בלושינסקי יחד עם כל הצמרת העסקית | כך זה נראה
מערכת ice | 
גיא ודנה בלושינסקי (צילום מסך אינסטגרם)
איש העסקים גיא בלושינסקי, חגג אתמול (רביעי) לרעייתו דנה יום הולדת ראוותנית בפנטהאוז היוקרתי, והחברים והצמרת העסקית הגיעו לכבד.
איש העסקים פתח את הערב בברכה מרגשת: "רוצה להודות לך על זה שסבלת אותי כל השנים שבנינו את הדבר הזה, אני יודע שהיה לך קשה, רוצה להגיד לך שהכול בשבילך, והכול שלך", לקול מחיאות הכפיים של האורחים.
 
מתוך האינסטגרם של דנה בלושינסקי
בלושינסקי התייחס לפרוייקט היוקרה בגבעתיים Hi Tower, בו הוא שותף יחד עם רוני מאנה וחברת אשטרום. מגדל המגורים עם 60 קומות לצד מגדל השחר, ובעל התואר היוקרתי: מגדל המגורים הגבוה בישראל. בין השמות שדווח כ רכשו דירות במגדל היוקרה במהלך השנים עוד טרם השקתו:  דוד פתאל, בעלי רשת מלונות פתאל בישראל, רכש 2 דירותב שנת 2015, ועוד לפני כן בהש'ה בשנת 2014 כבר דווח על דמויות כמו עו"ד עמית חדד, עו"ד דורון כוכבי, דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו ועוד.
מי שהגיע למסיבה בפנטהאוז הגבוה בארץ, הוא כמובן רוני מאנה שרק לאחרונה חגג יום הולדת אף הוא, שותפו הוותיק של בלושינסקי, שאף כתב: "מזל טוב לדנה ליון הולדת כל מילה מיותרת, היה מדהים". מאנה הגיע לאירוע לאחר ערב הרתמה לבית החולים איכילוב, יחד עם חברו מנכ"ל בית החולים רוני גמזו עליו כתב: "חבר אמיתי עוזר לכולם, תותח על". עוד התייצבו לאירוע: משה ממרוד - בעליה של תדיראן גרופ, הקבלן דורון לוי, רב הסלבס משה חסידים, הזמר רגב הוד, כדורגלן העבר מישל דיין, ציפי רפאלי, שרית יהודאי ועוד.



מתוך האינסטגרם של רוני מאנה
סדר יומו של רוני מאנה לא נעצר שם, וכבר למחרת נפגש עם ברק רוזן, בעלים ומייסד של "ישראל קנדה", אותו הוא מכיר אישית כבר קרוב ל-25 שנה, שגם הוא קיבל את הפרגון האולטימטיבי ממאנה: "תותח על".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה