רכילות עסקית
ביונסה וענקית האופנה ממשיכות ביחד בקמפיין חדש ולוהט: צפו
חברת הג'ינסים, ליוויס השיקו את הפרק השלישי בקמפיין REIIMAGINE כשהפרזנטורית היא הזמרת, ביונסה. הזמרת סיפרה: "זו פלטפורמה לביטוי אישי, העצמה ויצירתיות"
חברת ליוויס השיקה את הפרק השלישי בקמפיין REIIMAGINE בשיתוף פעולה עם הזמרת המפורסמת, ביונסה.
שני הפרקים הראשונים בסדרת הקמפיין, Launderette ו-Pool Hall, הציתו מחדש שיח סביב ההיסטוריה התרבותית של המותג – הראשון עם טוויסט חתרני על פרסומת קלאסית של החברה, והשני כמחווה לחיבור ההדוק של המותג למוזיקה ולקונטרה-קולטורה. כעת, הפרק השלישי שנקרא Refrigerator, הקמפיין עובר לזירה חדשה – דיינר אמריקאי קלאסי.
גם בפרק של הקמפיין זה השתתפה הבמאית, זוכת הגראמי מלינה מצוקאס לעבוד עם הצלם זוכה האמי מרסל רב והצלם מייסון פול. הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה קריאיטיבי עם TBWA\Chiat\Day LA והופק על ידי de la revolućion/PRETTYBIRD.
גם בפרק של הקמפיין זה השתתפה הבמאית, זוכת הגראמי מלינה מצוקאס לעבוד עם הצלם זוכה האמי מרסל רב והצלם מייסון פול. הקמפיין נוצר בשיתוף פעולה קריאיטיבי עם TBWA\Chiat\Day LA והופק על ידי de la revolućion/PRETTYBIRD.

קרדיט: יח"צ
ביונסה סיפרה על שיתוף הפעולה עם חברת הג'ינסים הגדולה: "חברת ליוויס תמיד היה הרבה מעבר למותג ג'ינס, זו פלטפורמה לביטוי אישי, העצמה ויצירתיות".
גם קני מיטשל, סמנכ״ל השיווק הגלובלי של ליוויס: "ליוויס אינו מותג נוסטלגי – אלא מותג בעל מורשת עוצמתית, שנשאר בלב התרבות לאורך השנים". והמשיך: "באמצעות הקמפיין REIIMAGINE והחיבור עם ביונסה – אחת היוצרות המשפיעות ביותר בדורנו – אנחנו בונים על עשורים של איקונוגרפיה קלאסית ומחברים בין כוונה, ביטחון עצמי ונוכחות”.
הקולקציה החדשה נמכרת בחנויות הדגל של ליווייס ובאתר FACTORY54.CO.IL.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



