רכילות עסקית

יוני אסיא וחברת eToro תרמו מאה אלף דולר למי שנפגע כלכלית מהקורונה

במסגרת מדיניות התרומה לקהילה של חברת הפינטק איטורו, העניקה תרומה בסך 100 אלף דולר לקרן הישראלית לערבות הדדית, המחלקת מענקים ישירות למי שנפגעו כלכלית קשה ביותר מהקורונה
מערכת ice | 
חמי פרס ויוני אסיא (צילום יחצ)
יוני אסיא, מייסד ומנכ"ל איטורו, נפגש עם חמי פרס, ממייסדי ומובילי הקרן הישראלית לערבות הדדית, וזאת לאחר שחברת הפינטק תרמה מענקים בסך של מאה אלף דולר לקרן שתחלק אותם ישירות למי שנפגעו כלכלית קשה ממשבר הקורונה.
הקרן הישראלית לערבות הדדית, הוקמה באוגוסט 2020 במטרה לספק "עזרה ראשונה" פיננסית לישראלים שאיבדו את עבודתם במהלך משבר קורונה וזקוקים לתמיכה דחופה כדי להתגבר על קשיים כלכליים. הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט משמש כיו"ר ועדת ההיגוי של הקרן, והנשיא ראובן (רובי) ריבלין תומך בה.
בפגישתם של יוני אסיא, מייסד ומנכ"ל איטורו, וחמי פרס - אחד ממייסדי ומובילי הקרן, עדכן חמי פרס כי תרומתה של איטורו מאפשרת לסייע לעשרות משפחות שאיבדו את פרנסתן בכל רחבי הארץ. כמו כן, עדכן חמי על סיום השלב הראשון של מיזם הקרן לערבות הדדית, ותחילתו הצפויה של השלב השני שיתמקד בקידום התעסוקה בישראל. 
במהלך שנת 2020 תרמה איטורו מעל  400,000 שקל  לעמותות שונות כולל "לקט ישראל" - בנק המזון הלאומי בישראל, המרכז הרפואי שיבא, המרכז הרפואי קפלן, עמותת "ל.א לאלימות" התומכת בנשים מוכות ומשפחותיהן, העמותה לניצולי שואה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה