רכילות עסקית

צפו: מנכ"ל רשת 13 מבלה עם אנשי העסקים שהזמין לאירוע גמר יורו 2020

אבי בן טל ערך אירוע נוצץ לסיום חודש השידורים של אליפות אירופה שנחתמה בזכייה של נבחרת איטליה, כאשר לצד עובדי וראשי הערוץ הגיעו גם רוני מאנה ואלי אלעזרא לצפות במשחק לצד שורה של אנשי תקשורת. ואיך זה היה בקשת 12?
כפיר אדר |  4
אבי בן טל (צילום ינאי יחיאל)
רשת 13 סיכמה אמש (ראשון) את חודש השידורים המיוחד שסיפק הערוץ במסגרת יורו 2020 עם אירוע נוצץ במיוחד על גג אולפני הערוץ בו השתתפו בכירי ועובדי הערוץ לצד מוזמנים מהתכניות המובילות של רשת ואנשי עסקים נוספים.
המנכ"ל אבי בן טל אירח בין היתר את איש התקשורת והעסקים רוני מאנה וכן את אלי אלעזרא, שמחזיק בחברת "אלעזרא החזקות", חברת השקעות השולטת בחברת הבנייה "אפרידר", חברת הליסינג "אלבר", וחברת הביטוח "הכשרה חברה לביטוח" באירוע גמר יורו 2020.

גם איש העסקים ניר וייצמן הבעלים של רשת מלונות בראון ואשתו, כוכבת הילדים, מיכל הקטנה היו במקום ורקדו עם בן טל, שפיזז ברחבה עם מאנה, אחד הפרשנים והאורחים הקבועים באולפני הערוץ.
כמו כן, בן עזרא שישב בשולחן מחא כפיים בטירוף לצלילי שיריו של דודו אהרון, בהחלט מחזה לא שגרתי, רוני מאנה התחבק עם בן טל והשניים שרפו את הרחבה, כאשר שאר האורחים הקיפו אותם ונהנו מהאווירה. 
.
השניים נהנו כמו גם שאר האורחים והמוזמנים מהופעה של דודו אהרון שתפס פיקוד על הצד האמנותי, קייטרינג בשפע ומאות אורחים שהיו במקום. גם כמה מהדמויות הבולטות בטלוויזיה וברשת כמו יבגני זרובינסקי, שלום אסייג, אלון גל היו בין המוזמנים של בן טל.
אגב, בקשת 12 לא טרחו להזכיר בכלל במהדורות החדשות את המשחק בין אנגליה לאיטליה משום שהוא שודר אצל המתחרה, אבל דאגו לעובדי הערוץ למסך ענק במדשאות שלמרגלות הבניין עם כסאות.
רוני מאנה שנכח בהקרנה וכהרגלו אוהב לתעד את המוזמנים היקרים סביבו, סיפק גם הפעם הצצה לצמרת העסקית שהגיעה לחגוג בסימן הון-עיתון עם בן טל. בין התמונות שעלו בסטורי של איש הנדל"ן הופיעו גם הנוכחים אלון גל שרקד משמחה, מעניין של איזה צד. 
גם מיכל הקטנה שרק לפני כמה ימים ילדה את ביתה השישית ונכחה באירוע תיעדה מהערב את ניר ויצמן, בעלה עם דוד אהרון שהוזמן להופיע במסיבת היורו על גג ערוץ 13 עם כל הברנז'ה. זה כנראה לא היה מספיק גבוהה בשבילו, כי בסערת החפלה הזמר העלה את עצמו על השולחן ונתן ביצועים מרשימים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה אתם ממציאים???
    . 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מאנה, אחד הפרשנים והאורחים הקבועים באולפני הערוץ"..... מתי הוא פירשן או התארח בערוץ 13 בתקופה האחרונה או בכלל? אני צופה בהם קבוע ולא ראיתי אותו מעולם.. היחידה שמארחת אותו היא אופירה אסייג בערוץ 12 ואם אני טועה תתנו הוכחה שהוא התארח- באיזו תוכנית ? אצל מי ? אפילו בלי תאריכים.. למה סתם לטנף ולהשחיר......בכל מחיר עצוב
    סגור
  • 2.
    איש מביך וכתבה מביכה
    גדי13 07/2021/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איזו כותרת מביכה. ממש מרגישים בה את הצורך של בן טל שיכירו אותו ויחשבו שהוא משהו. מדהים שהוא חושב שהוא שחקן טבעי בליגה של הגדולים. בפועל הוא הגיע לאן שהגיע ממש בטעות. בסה״כ הוא אדם בינוני למדי, מנהל כושל וחסר כשרון לחלוטין. חבל שאתם עוזרים לו עם הצורך העלוב שלו לנפח את הערך הנמוך שלו על ידי שיתוף כתבות יח״צ מביכות שהוא כנראה כותב בעצמו.
    סגור
  • 1.
    אלה החברים של בנטל? תבינו מי זה מנכ״ל 13. רחמנות (ל"ת)
    מואיז פינטו 07/2021/12
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • המנכ"ל הוא כלומניק כולל האפסים שהוא איתו לחברה מ-YNET (ל"ת)
    מוש 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור