רכילות עסקית

כך חגג רון רוטר במסיבת סוף הקיץ, ומי הוזמן לחגיגה?

אלפי עובדי קבוצת קסטרו-הודיס הגיעו למסיבת סוף הקיץ שארגן להם המנכ"ל רון רוטר, וזכו להופעה פרטית של עברי לידר, סטטיק ובן אל ודי ג'יי סקאזי. מי עוד הגיע לאירוע הענק?
מערכת ice |  2
רון רוטר (צילום דנה קופל)
לאחר שנה מאתגרת ומרובת הצלחות, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס, רון רוטר, חגג את סוף הקיץ עם אלפי העובדים והמנהלים של הקבוצה, כאשר על הדרך הוא גם הכין כמה הפתעות מפנקות לעובדים.
כזכור, בחודש אוגוסט האחרון הציגה קסטרו תוצאות שיא ברבעון השני ובמחצית הראשונה לשנת 2021 עם שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים, כאשר הכנסות הקבוצה ברבעון השני של שנת 2021 זינקו בכ- 56% לכ-439 מיליון שקל לעומת הכנסות של כ-281 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וזו כנראה סיבה טובה לחגוג.
 
קבוצת קסטרו-הודיס חגגה את סוף הקיץ במתחם קו רקיע שבפארק אריאל שרון יחד עם הפרזנטורים של הקבוצה, ואלפי העובדים קיבלו חלק אומנותי מכובד עם עברי לידר ודי ג'יי סקאזי. את הערב הנחה עומר ברנע.
על הערב החליטו רוטר, מנכ"ל הקבוצה, יחד עם יוסי גביזון מנכ"ל קבוצת הודיס, למסיבת רחוב ענקית של הקבוצה בהפקת קליימקס הפקות, שגם הפתיעו את כלל הנוכחים בצמד סטטיק ובן אל - הפרזנטורים של אורבניקה, השופטים מזמר במסיכה והיישר מארה"ב למופע אישי עבור עובדי הקבוצה.

רוטר וגביזון. צילום: דנה קופל
רוטר לא שכח גם להזמין את הקולגות והחברים, ונצפו במסיבה גם: מריאנו קרפ – מנכ״ל טופ טן וקיקו מילאנו, גיא פאוזנר – מנכ״ל אורבניקה, ניצן ישראל – מנכ״ל הודיס ואורן בר גיל – סמנכ"ל שיווק קבוצת הודיס.
את האירוע הפיקה חברת קליימקס הפקות- בהפקה של מנכ"ל החברה - עמית דואק, וצוות קליימקס.

סטטיק ובן אל באירוע של קסטרו-הודיס. צילום: דנה קופל
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חגיגה מטורפת
    כתב סלסב 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו לקבוצת קסטרו הודיס על הפקה מושקעת!
    סגור
  • 1.
    יותר נכון חגיגה למפיקי האירוע והאומנים אחלה תקציב (ל"ת)
    ששי 11/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור