רכילות עסקית

דונלד טראמפ התארס? זה מה שנחשף באירועי השנה החדשה

פוסט באינסטגרם חשף אירוסין סודיים במשפחת טראמפ כשבת זוגו של דונאלד טראמפ ג'וניור חשפה טבעת יהלום גדולה במיוחד שלפי דיווחי חוץ קיבלה כבר לפני הרבה זמן
מערכת ice | 
דונאלד טראמפ (צילום קימברגלי גויפיל אינסטגרם)
בת זוגו של דונלד טראמפ ג'וניור חשפה בסוף השבוע האחרון בפוסט תמים לכאורה באינסטגרם, כי היא ובן זוגה מאורסים למרות שהעניין לא פורסם בכלי התקשורת בארצות הברית. טראמפ ג'וניור בן ה-44 הוא הבכור של טראמפ, ובנה של איוונה, גרושתו מנישואיו הראשונים של הנשיא לשעבר.
לפני שלוש שנים התגרש טראמפ השני מונסה טראמפ, אם חמשת ילדיו, וקצת אחר כך נודע כי הוא בזוגיות עם קימברלי גילפויל, שחשפה את העובדה שהשניים למעשה כבר מאורסים. בני הזוג חגגו יחד את ערב השנה החדשה בחגיגה משפחתית שתועדה הישר לרשתות החברתיות.
 
באחת התמונות שפרסמה גילפויל נחשפה טבעת יהלום מפוארת למדי, יחד עם פוסט נלווה לתמונה שרמז באופן עבה על האירוסין הסודיים של השניים, "הלילה היה מיוחד במיוחד לחגוג את יום ההולדת של דונאלד טראמפ ג'וניור. דון, אתה חזק, חכם, אמיץ, מצחיק ואהבת חיי. אני לא יכול לחכות לבלות את שארית חיינו ביחד. אוהבת אותך".
 

דיווחי חוץ שלא יכלו להתעלם מהרמזים הגיעו לאישור המפתיע כי השניים אכן התארסו ושמרו את זה רחוק מהאוזן הציבורית במשך שנה, וזאת אחרי ארבע שנות זוגיות. השניים מגדלים יחד את בנה של גילפויל ואת חמשת ילדיו של טראמפ (בהם דונאלד טראמפ ג'וניור ג'וניור), שגם זכו להיכלל בתמונות הנוצצות מהאירוע, שהפגינו משפתחיות חמימה במשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה