רכילות עסקית

השחקנית ודוגמנית העל נכנסת לתחום הקנאביס, ואפילו מקדמת לגליזציה

היידי קלום צפויה להשתלב בתעשייה המקומית, ואף נפגשה בנושא עם בכירים במשרד הבריאות הגרמני
מערכת ice | 
היידי קלום (צילום פייסבוק/ היידי קלום)
השחקנית והדוגמנית הגרמניה-אמריקאית, היידי קלום, פועלת נמרצות לקידום נושא הקנאביס בגרמניה וייתכן שאף תשקיע בה באופן משמעותי. על פי פרסום במגזין טיימס, קלום נפגשה לאחרונה עם המזכיר לנושא התמכרויות לסמים מטעם משרד הבריאות הגרמני, בורקהרד בלינרד, יחד עם מנכ"ל חברת הקנאביס הרפואי הגרמנית, והשלושה דנו בענייני הלגליזציה הקשורים לקנאביס.
 
לקלום בת ה-49, קריירה עשירה בתחומי המשחק, הדוגמנות וההנחיה, כאשר בין השאר הופיעה על שער המגזין הנחשב 'ווג' והייתה לגרמניה הראשונה שכבשה את שער המגזין הנחשק 'ספורטס אילוסטרייטד'. קלום הנחתה את תוכנית המציאות האמריקאית 'פרויקט מסלול' ואף הייתה מועמדת לפרס אמי בקטגוריית מנחי תוכניות ריאליטי. במולדתה היא מנחה ושופטת בתוכנית 'הטופ מודל הבאה של גרמניה'.
 
ראוי לציין כי מאז הבחירות האחרונות לממשלה, גרמניה נמצאת במסלול הבטוח ללגליזציה, כאשר כבר כיום היא מהמובילות באירופה בהקשר של שימוש בקנאביס לצרכי רפואה. עושה רושם שקלום מזהה היטב את המהפכה הצפויה ומעוניינת ליטול בה חלק פעיל. כאשר שר האוצר המקומי מצהיר כי הלגליזציה קרובה, עושה רושם שמדובר רק בעניין של זמן עד שהמותג העולמי הקרוי היידי קלום תפצח בקריירה חדשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה