רכילות עסקית

אימפרבה נרתמת לזולת: זה מה שעשתה החברה ביום המעשים הטובים

עינת להם-ליבנת, סמנכ״לית משאבי אנוש: ״כחלק מהערכים שלנו, אנו מאמינים בזכות הנתינה, התורמת לנותן המון סיפוק ומשמעות ומרחיבה את הלב. חברה היא לא רק מקום עבודה, אלא מקום עם ערכים"
מערכת ice | 
אימפרבה ביום המעשים הטובים (צילום אימפרבה)
חברת אבטחת המידע הישראלית אימפרבה (Imperva), העוסקת בפיתוח תוכנה שעוזרת לארגונים להגן על הנתונים שלהם, נרתמה אמש (יום שלישי), במסגרת יום המעשים הטובים, לטובת נערות בשיתוף עם עמותת ״שוות״. עובדי החברה העניקו פגישות מנטורינג, במשרדי החברה בתל אביב והנערות נחשפו לעבודה היומיומית בחברה - מה זה אומר לעבוד בחברת סייבר, מה כולל תפקיד החונכ.ת ואף יצטרפו לפגישת צוות קצרה.
עינת להם-ליבנת, סמנכ״לית משאבי אנוש: ״כחלק מהערכים שלנו, אנו מאמינים בזכות הנתינה, התורמת לנותן המון סיפוק ומשמעות ומרחיבה את הלב. חברה היא לא רק מקום עבודה, אלא מקום עם ערכים. אנו שמחים להעניק מהידע ומהניסיון שלנו לנערות המגיעות למשרדינו בשיתוף עם עמותת ׳שוות׳. גילאי העשרה מאופיינים בשינויים רבים בחייהן של הנערות והמהווים שלב הידוע כצומת קריטית המשפיעה על הביטחון והערכה העצמית שלהן״.
 
אימפרבה נוסדה בשנת 2002 על ידי שלמה קרמר, עמיחי שולמן ומיקי בודאי ונקראה בשם "וובקוהורט" (Webcohort). בשנת 2004, החליפה החברה את שמה לאימפרבה (Imperva) וכמו כן גם את הלוגו והמיתוג שלה. בשנת 2011 הונפקה אימפרבה ב-NYSE, הבורסה של ניו יורק. באוקטובר 2018 הודיעה אימפרבה שתירכש על ידי חברת Thoma Bravo תמורת 2.1 מיליארד דולר, והרכישה הושלמה בינואר 2019, כאשר החברה נמחקה מהמסחר בבורסה והפכה להיות בבעלות פרטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה