רכילות עסקית

רומן אברמוביץ' מבלה בישראל: היכן בילה יום כיף עם ילדיו?

איש העסקים הישראלי לו הון של 9.2 מיליארד דולר, נצפה כאשר הוא מבלה זמן איכות יחד עם שניים מילדיו בסניף רשת "גולדה" בהרצליה והשניים הזמינו גלידה כדי לצנן בה את החום.
מערכת ice | 
רומן אברמוביץ' (צילום יוטיוב/ BBC News)
רומן אברמוביץ', האוליגרך היהודי-רוסי-ישראלי, איל נפט ואיש עסקים, ומי שעומד בראש חברת ההשקעות מילהאוס קפיטל. שהיה בתודעה הציבורית מוכר יותר בעיקר כבעלים של קבוצת הכדורגל האנגלית, צ'לסי נמצא בימים אלה בישראל והתיעוד שלו הצליח להפתיע רבים.
בינתיים, על פי תיעוד של TMI, איש העסקים הישראלי לו הון של 9.2 מיליארד דולר, נצפה כאשר הוא מבלה זמן איכות יחד עם שניים מילדיו בסניף רשת "גולדה" בהרצליה והשניים הזמינו גלידה כדי לצנן בה את החום.
על פי שמועות הוא ביקר באותו היום בעוד מקום בהרצליה, כאשר הוא קנה נעליים בחנות דפנה בהרצליה בשעות הבוקר, היו כמה שהצליחו לזהות אותו לבקש ממנו להצטלם, דבר שעשה די בשמחה.
  
אברמוביץ', כאמור, הוא הבעלים של חברת ההשקעות הבריטית מילהאוס קפיטל ומחזיק בין היתר גם במניות של חברת הפלדה הרוסית אבראז, וחברת כריית המתכנות הרוסית נוריקל. בזכות פעילותו הפילנטרופית, נחשב אברמוביץ' לאחד המיליארדרים הנדיבים ביותר, עם היקף תרומות של יותר מ-2.5 מיליארד דולרים. ברשימת הגופים הישראלים להם תרם כספים ניתן לציין את בית החולים שיבא, אוניברסיטת תל אביב, חב"ד וקק"ל. בנוסף השקיע אברמוביץ למעלה מ-100 מיליון דולרים בחברות סטארט-אפ ישראליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה