רכילות עסקית

הכירו את הסטארט-אפ הישראלי שהדהים את ראש עיריית ניו יורק

מכון היצוא, בשיתוף עם משרד הכלכלה ו-UJA, אירח את ראש העיר ניו יורק, אריק אדמס. במסגרת הביקור בישראל, זכה ראש העיר לאכול מקרונים טבעוניים שהוכנו במיוחד ע"י חברת  Egg'n'Up' המושקעת ע"י קרן מילניום פודטק
מערכת ice | 
בילי ינקו ואריק אדמס (צילום יחצ)
מכון היצוא, בשיתוף עם משרד הכלכלה ו-UJA, אירח בשבוע האחרון את ראש העיר ניו יורק, אריק אדמס, אשר נמצא בביקור רשמי בארץ. במסגרת הביקור, ניפגש ראש העיר עם שורה של חברות מסקטורים שונים. ארוחת הצהרים חגיגית נערכה בהשתתפות חברות פודטק ישראליות, ובהובלתו של השף תומר טל (מסעדת ג'ורג' וג'ון).
מנת הקינוח שחתמה את הארוחה המפנקת, היה מגדל מרשים של מקרונים טבעוניים לחלוטין, שהוכנה עבור אדמס במיוחד ע"י חברת  Egg'n'Up', חברת בת של SavorEat, המושקעת ע"י קרן מילניום פודטק. 
 
אג-אנ-אפ הינו סטארט אפ ישראלי שפיתח תחליפי ביצה מן הצומח, שמיועדים לתעשיית המזון. בארוחת הצהרים, הציגה מנכ"לית החברה, בילי ינקו גולדברג, לראש העיר, את אג-אנ-אפ, וסיפרה על התפתחות החברה ועל שיתופי הפעולה האסטרטגיים שיש לחברה עם חברות יצרניות בארץ ובעולם. 
ינקו סיפרה לאדמס כי תעשיית המזון הגלובאלית עושה שימוש בביצים מן החי בהיקף של כ-25 מיליארד דולר. התעשייה שואפת להפסיק את השימוש בביצים מן החי ולעבור לתחליפי ביצים ממגוון סיבות: סיבה כלכלית הנובעת מהתנודתיות החדה במחירים ובזמינות של ביצים מן החי, בטיחות מזון, קיימות, אלרגנים (אחת האלרגיות הנפוצות ביותר), טרנד הטבעונות ועוד.
הבעיה שבפניה התעשייה ניצבת היא שתחליפי הביצים הקיימים בשוק אינם עומדים בדרישות התעשייה, בעיקר ביכולת לחקות את התכונות הפונקציונאליות הנדרשות לאפליקציות שונות כדוגמת הקצפה, קשירה, יצירת אמולסיה/ג'ל ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה