בעולם

תיעוד: נחשף הריאיון הכי הזוי שתועד אי פעם בהיסטוריה

העיתונאי האגדי פירס מורגן כבר ראה הכל, זה לפחות מה שהוא חשב עד לאותו רגע שבו ראיין בתמימות את האישה שהטרידה את השחקן אלק בולדווין. הראיון בו נראית אישה עם חזה חשוף וקביים שהתפוצץ ברשת השאיר את איש הטלוויזיה ואת הצופים המומים ומובכים

מערכת ice | 
פירס מורגן (צילום ויקיפדיה)
בתחילת השבוע, פורסם סרטון ברשת שהתפוצץ, בו נראית אישה, מפגינה פרו פלסטינית שהטרידה את השחקן ההוליוודי אלק בולדווין. העיתונאי פירס מורגן, לא יכל להישאר אדיש וראיין אמש את המפגינה שהגיעה לראיון כשפניה בצבע לבן, קביים וחזה חשוף.
בקטע של הריאיון, מורגן נראה מבולבל, כשהמרואיינת לא מפסיקה לצעוק: "פירס מורגן, אתה שואל יותר מידי שאלות". עוד המשיכה לצעוק, כשפניה צבועות בלבן: "מה הבעיה להגיד לשחרר את פלסטין? אתה יכול להגיד 'שחררו את פלסטין', בשבילי?".
 
"אם תפסיקי לצעוק, כן", ענה המגיש. "אני רוצה שתגיד את זה", דרשה המרואיינת. "אם תישארי בשקט, אוכל לענות לך. ביקשת ממני לעשות משהו, אם תמשיכי לצעוק אני לא אוכל לענות לך. אני מאמין שפלסטין צריכה להיות חופשית, כן", ענה מורגן לבקשתה.
"ואיך נעשה את זה פירס? תן לנו את התשובה כבר", דרשה המרואיינת בצעקה. "אם היה כל כך פשוט לענות על זה מהר, כבר היינו עושים את זה עד עכשיו. זה נושא מאוד מורכב", ענה מורגן והמשיך: "תעני לי רגע ברצינות, למה עשית את מה שעשית לאלק בולדווין? מה ניסית להשיג?".
 
התשובה של המרואיינת הפרו פלסטינית השאירה את המנחה המום ובהלם לאחר שהיא קמה באמצע הראיון וחשפה כי היא לבושה בתחתונים בלבד: "אלק בולדווין, פירס תסתכל עלי", בראיון המפגינה נראית בתחתונים בלבד, כשחולצה מורמת וחושפת שדיים שעל אזור הפטמות היא שמה פלסטרים, להיראות פצועה. על צווארה נמצא תומך צוואר, פניה צבועות בלבן ועל עיניה משקפיים: "פירס תסתכל, הותקפתי על ידי אדם לבן".
"אני מבין שאת מנסה לגרום לכולם לצחוק", אמר מורגן באכזבה. "זה הבן אדם השלישי הלבן שהרביץ לי רק השבוע. אתמול, בן הזוג שלי הרביץ לי, אחר כך אלק הרביץ לי בזמן שכל הטלוויזיה העולמית צופה", אמרה המפגינה בהלצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה