בעולם
משבר הפלסטיק באוקיינוסים: אלפי טונות פונו במבצע ענק ברחבי העולם
.U.S. Polo Assn וחברת 4ocean פינו מאז 2017 אלפי טונות של פסולת מאוקיינוסים ברחבי העולם ומבטיחים: נמשיך לפעול למען המטרה החשובה
.U.S. Polo Assn בשותפות עם 4ocean, חברה שפועלת מפלורידה ומשימתה לשים קץ למשבר הפלסטיק באוקיינוס, הכריזו על המשך פינוי האשפה מהאוקיינוסים בעולם כשותפת ניקוי מוסמכת. עם התחייבות לפנות עוד 125,000 פאונד (כ- 57 טון) של פסולת, שני הארגונים מגדירים כעת כמטרה שלהם לנקות כ-350,000 פאונד (כ- 159 טון) מנהרות, אוקיינוסים וחופים ברחבי העולם. .U.S. Polo Assn היא המותג הרשמי של איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA).
4ocean מקדישה עצמה לסיום משבר הפלסטיק באוקיינוס, ומאז 2017, הקברניטים והצוותים המקצועיים שלה, שעובדים במשרה מלאה, ניקו יותר מ-42 מיליון פאונד (19,000 טון) של פסולת פלסטיק ופסולת מעשה אדם מהאוקיינוסים, הנהרות והחופים של העולם.
"העבודה לטווח ארוך עם שותפת ניקוי מוסמכת כמו U.S. Polo Assn במשימתנו ליצור אוקיינוס נקי יותר הוא משהו שאנו שואפים אליו כאשר אנו בונים מערכות יחסים בקהילה", אמר אלכס שולזה, מייסד שותף של 4ocean. "המנהיגות, המסירות והתמיכה של U.S. Polo Assn בארבע השנים האחרונות היוו כלי חשוב שעזר לנו להשפיע באופן משמעותי במאבק נגד זיהום הפלסטיק באוקיינוס".
השותפות בין 4ocean ו-U.S. Polo Assn החלה ב-2021, וכעת שני הארגונים הציבו יעד משותף לפינוי כ-350,000 פאונד ברחבי העולם. באמצעות שותפות זו, 4ocean ו-U.S. Polo Assn יפעלו יחד למען השגת קיימות חיובית לאוקיינוס במספר מוקדי ניקוי. שותפות משמעותית זו, שמעודדת את כולם "לעשות את החלק שלך", היא מרכיב ביוזמת הקיימות הגלובלית USPA Life של U.S. Polo Assn.
יוזמה זו פועלת לצמצום ההשפעה הסביבתית של U.S. Polo Assn וזאת באמצעות התאמת התפעול שלה ליעדי פיתוח בר-קיימא כדי להבטיח השפעה חיובית על אנשים, מוצרים וכדור הארץ.
באמצעות USPA Life, חברת 4ocean משתפת פעולה עם הצוות הגלובלי של U.S. Polo Assn במחוז פאלם ביץ', פלורידה, לניקוי החופים השנתי של המותג, בהשראת הספורט, וזה מתרחש זו השנה הרביעית ברציפות. המותג מציע בנוסף מבחר עולמי הולך וגדל של ביגוד, הנעלה ואביזרים של USPA Life עם תכונות ברות-קיימא שצרכנים יכולים לקנות ולספק תמיכה.
"בעת ש-U.S. Polo Assn ממשיכה להרחיב את יוזמת USPA Life שלנו, אנו גאים להמשיך את השותפות ארוכת השנים שלנו עם 4ocean כדי "לעשות את החלק שלנו" במשבר הפלסטיק באוקיינוס באמצעות קידום המטרה שלנו לפינוי כ-350,000 פאונד של אשפה מדרכי המים בעולם", אמר ג'יי מייקל פרינס, נשיא ומנכ"ל USPA Global, החברה המנהלת את המותג U.S. Polo Assn ששוויו מיליארדי דולרים. "שותפות זו מדגימה את הכוח של פעולה כוללת לטובת מאמצי הקיימות ומדגישה את המחויבות שלנו לאחריות סביבתית וחברתית", הוסיף.
אלמנט נוסף של שותפות זו כולל את היותה שותפת המיחזור הרשמית של 2025 U.S. Open Polo Championship- אליפות ארה"ב הפתוחה בפולו לשנת 2025, שבה 4ocean אספה פלסטיק ואשפה מהאירוע היוקרתי שנמכר במרכז הפולו הלאומי של USPA (NPC). בו גם הוצע למכירה צמיד 4ocean בעיצוב מותאם אישית, והוא זמין בחנות USPA ב-NPC. לחברת ניקוי האוקיינוסים יש גם סדרה של מקומות מסחריים המתוכננים במהלך שידור גמר אליפות הפולו הפתוחה בארה"ב במספר פלטפורמות ESPN, מה שמביא את המודעות למיליוני צרכנים ואוהדי ספורט.
לחברת ניקוי האוקיינוסים יש גם סדרה של פרסומות מסחריות שמתוכננות להופיע במהלך שידור גמר אליפות הפולו הפתוחה של ארצות הברית במספר פלטפורמות ESPN, מה שיוביל מודעות בקרב מיליוני צרכנים וחובבי ספורט.
4ocean היא חברת ניקוי אוקיינוסים הפועלת מבוקה רטון, פלורידה, שמחויבת לסיים את משבר הפלסטיק באוקיינוס. כתאגיד לתועלת ציבורית וכחברת B-Corp מוכרת, 4ocean רותמת את כוח העסקים כדי לממן תהליך ניקיון עולמי שמנקה מדי שנה מיליוני פאונד של פלסטיק ופסולת אחרת מהאוקיינוסים, הנהרות והחופים בעולם.
.U.S. Polo Assn הוא המותג הרשמי של United States Polo Association איגוד הפולו של ארצות הברית (USPA), האיגוד הגדול ביותר של מועדוני פולו ושחקני פולו בצפון אמריקה, שנוסד בשנת 1890 וממוקם במרכז הפולו הלאומי USPA בוולינגטון, פלורידה. השנה, איגוד הפולו האמריקאי חוגג 135 שנים של השראה ספורטיבית לצד ה- USPA.
עם טביעת רגל גלובלית של מיליארדי דולרים והפצה עולמית באמצעות יותר מ-1,100 חנויות קמעונאיות של U.S. Polo Assn., כמו גם אלפי נקודות הפצה נוספות, .U.S. Polo Assn מציע ביגוד, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם. עסקאות היסטוריות עם ESPN בארצות הברית ו- Star Sports בהודו משדרות כעת כמה מאליפויות הפולו המובילות בעולם, בחסות .U.S. Polo Assn, מה שהופך את הספורט המרגש לנגיש למיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם בפעם הראשונה.
עוד ב-
U.S. Polo Assn. נבחר באופן עקבי לאחד מזכייני הספורט העולמיים המוביל בעולם לצד ה-NFL, ה-NBA וה-MLB, על פי License Global. בנוסף, המותג בהשראת הספורט זוכה להכרה בינלאומית עם פרסים על צמיחה גלובלית ודיגיטלית. בשל הצלחתו העצומה כמותג עולמי, U.S. Polo Assn. מסוקר בפורבס, Fortune, Modern Retail ו-GQ, כמו גם ב-Yahoo Finance ובלומברג, בין מקורות מדיה בולטים רבים אחרים ברחבי העולם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



