בעולם

"הקאמבק שלנו מתחיל": טראמפ הכריז על ריצה לנשיאות

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שהפסיד בבחירות 2020 לג'ו ביידן, הכריז כי בכוונתו להתמודד במרוץ לנשיאות בבחירות 2024
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay)
"בקרוב שוב נהיה אומה חזקה" הצהיר נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד ג'י טראמפ, שהכריז הלילה (שלישי) כי בכוונתו להתמודד לתפקיד הנשיא בבחירות שייערכו ב-2024. בבחירות האחרונות בהן התמודד הפסיד טראמפ לג'ו ביידן ב-2020, קודם לכן, ב- 2016 ניצח טראמפ את המרוץ כשהתמודד נגד הילארי קלינטון. את הצהרתו מסר מאחוזתו במאר-א-לאגו שבפלורידה.
 
בנאום ההצהרה תקף טראמפ את מדיניות הנשיא המכהן ביידן, אותה הוא הגדיר ככישלון. "אחרי ארבע שנים בכהונתי המצב היה מצוין. העולם היה רגוע, כי קיימנו את הבטחותינו. עד לפני שנתיים היינו אומה גדולה, ובקרוב נחזור להיות אומה גדולה. הדעיכה של אמריקה נכפית עלינו על-ידי ביידן והשמאל הרדיקלי. זו לא ירידה שאנחנו חייבים לקבל".
בסיום דבריו אמר טראמפ: "הקאמבק שלנו מתחיל עכשיו. כדי להפוך את אמריקה לגדולה ומפוארת שוב, אני מכריז הלילה על מועמדותי לנשיאות ארה"ב". והוסיף "הבחירות ב-2024 ייראו אחרת. אתם מוכנים? אני גם מוכן", אמר טראמפ והוסיף "הפעם נעשה את זה טוב יותר, חזק יותר וגדול יותר".
יש לציין כי הצלחתו של דונלנד טראמפ תחשב להישג היסטורי של ממש. משום שרק נשיא אחד בהיסטוריה האמריקנית נבחר לשתי כהונות לא-רצופות: גרובר קליבלנד, שנבחר לנשיאות ב-1884 וב-1892.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה