בריאות

אלימות נגד רופאים: כך נראה התיעוד מזירת ההתרחשות

אנשי צוות רפואי בישראל חשופים באופן קבוע לתקיפות פיזיות, לאיומים ולקללות מצד מטופלים ובני משפחותיהם בעת ביקור בבתי החולים וגם בעת טיפול בקהילה. העיתונאי יוסי אלי פרסם היום סרטון ממצלמת אבטחה המתאר אלימות כלפי אנשי הצוות הרפואי
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
אלימות כנגד רופאים הפך להיות עניין שבשגרה במדינת ישראל. אנשי צוות רפואי בישראל חשופים באופן קבוע לתקיפות פיזיות, לאיומים, לקללות ולהתעמרות מצד מטופלים ובני משפחותיהם בעת ביקור בבתי החולים וגם בעת טיפול בקהילה.
מדי פעם יוצא תיעוד מקומם ממצלמות האבטחה של בתי החולים בו נראים מטופלים ו/או בני משפחותיהם שמתקוממים על טיפול לא ראוי, מבחינתם, ולוקחים לעצמם את החופש "לסגור חשבון" עם הרופאים המטפלים.
 
העיתונאי יוסי אלי מחדשות 13 צייץ היום (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו סרטון אבטחה המראה את האלימות כלפי הצוות הרפואי: "התיעוד המלא של התנהגות דוחה, ובעיקר חריגה מאוד של תקיפות, יריקות ושפיכת מים ואלכוהול על הצוותים הרפואיים": 
  
בכתבה שפרסמנו באותו עניין, סיפר אחד הרופאים לאחר אירוע אלימות בבית החולים בו הוא עובד: "אחד הרופאים שספגו אלימות בתקרית שיתף בעמוד הטוויטר שלו תיעוד של ההרס ושיתף, "זה חדר הרופאים שלנו הערב אחרי שמשפחה של מטופל השתוללה ותקפה גם קולגות על הדרך. הימור שלי: אפס עונשי מאסר אם בכלל יגיע למשפט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה