בריאות

סימילאק שוב בעין הסערה: תינוק נוסף מת בעקבות הפורמולה?

מוות של פעוט נוסף בחודש ינואר נחקר כחשוד לשימוש במוצר של אבוט. בסך הכל מדובר בשלושה מקרי מוות שדווחו הקשורים לנוסחת מזון הילדים הפופולארי, זאת למרות ריקול הענק שבוצע
מערכת ice | 
סימילאק (צילום יחצ)
על פי דיווחים בעיתונות האמריקאית, מינהל המזון והתרופות אמר ביום רביעי שהוא קיבל הודעה על מוות נוסף של תינוק בינואר, שעלול להיות קשור לפורמולה לתינוקות של מעבדות אבוט והסוכנות החלה בחקירה.
 
אבוט יזמה ריקול של מוצרי חלבון לתינוקות שלה וסגרה את המפעל שלה במישיגן באמצע פברואר לאחר דיווחים על זיהומים חיידקיים חמורים בארבעה תינוקות. ההחזרה והסגירה החמירו את המחסור בפורמולות לתינוקות שהחל עם בעיות שרשרת אספקה ​​מגיפה. אבוט מייצרת סימילאק ומותגים פופולריים אחרים של פורמולות לתינוקות.
 
 
תאריך המוות ומצב המוות של התינוק החמישי לא נמסרו. ה-FDA ככל הנראה נודע על המוות ב-10 ביוני 2020. עד כה, ה-FDA קיבל 129 תלונות הקשורות למוצרי פורמולה של אבוט, כולל 119 מאז ריקול המוצר בפברואר. לפי ה-FDA, זה יביא את סך הכל לחמש מחלות עם שלושה מקרי מוות.
 
מתקן הייצור נפתח מחדש בתחילת החודש אך לאחרונה נאלץ להיסגר שוב בגלל הצפה. עורך הדין האמריקני תבע את אבוט וכמה עובדים. בתלונה, שהוגשה על ידי משרד המשפטים האמריקני מטעם ה-FDA, הממשלה טוענת כי מוצרי אבקת חלבונים לתינוקות שיוצרו במתקן Sturgis של אבוט נוטרישן זויפו כי הם יוצרו בתנאים לא סניטריים ובניגוד לדרישות נהלי הייצור הטובים הנוכחיים.
 
אבוט בעצם הודתה בהפרות בצו ההסכמה שלהלן. על פי צו ההסכמה, אבוט נוטרישן תידרש להעסיק מומחה בלתי תלוי שיבדוק את הפעילות של מתקן סטורגיס כדי להבטיח עמידה בחוק. זה כולל גם דרישות לבדיקת מוצרים, כמו גם הפסקת ייצור, והודעה מיידית ל-FDA במקרה של זיהוי זיהום. צו ההסכמה מחייב גם יישום תכנית תברואה, תכנית ניטור סביבתי ותוכניות הכשרת עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה